🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من به اینترنت متصل نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40804.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دورخیز خودروی Bloodhoud برای ثبت رکورد سرعت ۱۶۰۰ کیلومتر در ساعت

گروهی انگلیسی متشکل از متخصصین مکانیک فضایی و مهندسین صنعت خودرو دوباره گرد هم آمده اند تا سوپر خودروی مافوق صوت «Bloodhoud SSC» را برای تست ثبت رکورد سرعت زمینی به فرودگاهی در کشور انگلستان ...

گروهی انگلیسی متشکل از متخصصین مکانیک فضایی و مهندسین صنعت خودرو دوباره گرد هم آمده اند تا سوپر خودروی مافوق صوت «Bloodhoud SSC» را برای تست ثبت رکورد سرعت زمینی به فرودگاهی در کشور انگلستان بفرستند.

البته در تست میدانی پیش رو قرار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیست رکوردی شکسته شود، بلکه هدف تیم انجام تست های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پایداری اولیه روی این خودرو در محدوده سرعتی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برابر با ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت است. اگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همه چیز طبق برنامه پیش رود، قرار است تلاش اصلی در دل صحرایی در کشور آفریقای جنوبی به انجام برسد. تیم امیدوارند که در آن روز بتوانند سرعت Bloodhoud SSC را به فراتر از ۱۰۰۰ مایل در ساعت (۱۶۱۰ کیلومتر بر ساعت) برسانند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اندی گرین به عنوان راننده و برخی دیگر از اعضای تیم فعلی کسانی بودند که در سال ۱۹۹۷ و با خودرویی دیگر رکورد سرعت زمینی را با رقم شگفت انگیز ۱۲۲۷ کیلومتر در ساعت از آن خود - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کردند.

برای دستیابی به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رکورد مورد اشاره خودروی Bloodhoud SSC مجهز به پیشرانه جت هواپیمای جنگی «تایفون یوروفایتر» شده است. برای آن که بتوانید تصوری از سرعت ۱۶۰۰ کیلومتر در ساعت پیدا کنید بد نیست بدانید که سرعت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سیر یک جت تجاری شخصی چیزی در حدود ۹۱۰ کیلومتر در ساعت است. سریع ترین خودروی دنیا یعنی بوگاتی ویرون نیز از مرز سرعت ۴۱۰ کیلومتر بر ساعت فراتر نمی رود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

خودروی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مورد بحث علاوه بر موتور جت جنگنده، مجهز به موتور ۸ سیلندر یک جگوار V8 نیز خواهد بود. موتور مذکور قرار است پس از رسیدن سرعت خودرو به حدود ۵۶۰ کیلومتر در ساعت وارد مدار شده و وظیفه سوخت رسانی به پیشرانه جت را به عهده بگیرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر علی آباد کتول استان گلستان

هنوز تاریخ دقیقی برای انجام تلاش نهایی خودروی Bloodhoud SSC اعلام نشده است، اما در صورت موفقیت، گروه های بعدی کاری بسیار دشواری را برای شکستن رکورد اندی گرین و تیمش در پیش خواهند داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone