🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38226.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سقوط انسانیت؛ بازی های موبایلی که زشتی های جنگ را به نمایش می گذارند

بازی ها فقط برای سرگرمی نیستند. آن ها می توانند به موضوعات مختلف ورود کنند و با پرداخت به موضوعات گوناگون، چیزی بیشتر از یک اثر سرگرم تحویل مخاطبین بدهد. هر چهار بازی که امروز ...

بازی ها فقط برای سرگرمی نیستند. آن ها می توانند به موضوعات مختلف ورود کنند و با پرداخت به موضوعات گوناگون، چیزی بیشتر از یک اثر سرگرم تحویل مخاطبین بدهد. هر چهار بازی که امروز نگاهی به آن ها انداخته ایم، از همین دست عناوین هستند.

بازی هایی که با نمایش اتفاقات تلخ جنگ، یک تجربه غم انگیز و فراموش نشدنی را به تصویر می کشند و بار دیگر ثابت می کنند که جنگ، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - آغازی بر پایان انسانیت است. اگر می خواهید با حقایق جنگ و تلخی هایش بیشتر آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید.

This War of Mine

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

هنگام تجربه «این جنگ من» (This War of Mine) شاید اشک نریزید اما اتفاقات به گونه ای رقم می خورند که تا مدت ها ذهن تان درگیر خواهد شد. بازی به خوبی توانسته تلخی های جنگ را در بازی به نمایش بگذارد و نشان دهد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - که تبعات این درگیری ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خیلی بیشتر از چیزی است که فکر می کنیم.

این جنگ من داستان گروهی را روایت می کند که در تاریک ترین دوران جنگ فقط به دنبال یک هدف هستند: زنده بمانند. هدفی که برای رسیدن به آن، حتی بعضی وقت ها مجبورید پا زیر انسانیت خود بگذارید و سخت ترین تصمیمات را در طول بازی بگیرید.

در حالی که ساخته استودیوی «11 بیت» (11 bit) روی تلفن های هوشمند نیز در دسترس است و با توجه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به سبک بقا بازی تجربه جالبی روی این دیوایس ها به مخاطب ارائه می دهد ولی نسخه فارسی این عنوان هم در وب سایت هیولا و برای پلتفرم پی سی موجود بوده و می توانید آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را خریداری کنید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

This War of Mine

سازنده: 11 bit قیمت: 14.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 440 / 480 مگابایت زبان:

Liyla - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - and The Shadows of War

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

«لیلا و سایه های جنگ» (Liyla and The Shadows of War) خیلی کوتاه است. به قدری کوتاه که شاید بتوان بازی را در 10 دقیقه به اتمام رساند اما در همین مدت کم ساخته «رشید ابوعیده» به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قدری تحت تاثیرتان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می دهد که خیلی از عناوین بزرگ تر در زمان های بیشتر نمی توانند انجام دهند.

«لیلا و سایه های جنگ» بیشتر از آن که بازی باشد، یک پیام از جنایات - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - جنگی است.

لیلا و سایه های جنگ داستان خانواده ای فلسطینی را روایت می کند که امیدوارند زیر بارش گلوله ها یک پناهگاه پیدا کنند. تمام چند دقیقه ای که با این عنوان پلتفرمر/معمایی می گذرانید نیز پیرامون همین ماجراجویی و اتفاقات واقعی درون بازی می چرخند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Liyla and The Shadows of - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - War

سازنده: Rasheed Abueideh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83.2 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - / 76.7 مگابایت زبان:

Bury me, my Love

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

پناهجویان سوری، سوژه ای است که در «مرا خاک کن، عشقم» (Bury me, my Love) به آن پرداخت شده و بازی به خاطر استفاده از المان های سبک «متن محور» (Text Based) توانسته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سختی های که این پناهجویان کشیده اند را در قالب جمله - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - هایی به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - خوبی انتقال - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دهد.

بازی نقش زنی با «نور» (Nour) را روایت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می کند که به واسطه جنگ در سوریه، تصمیم به مهاجرت می گیرد. در حالی که شوهرش مجبور می شود تا بماند و از بقیه خانواده اش مراقبت کند. بنابراین آن ها از طریق یک پیام رسان آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و از حال هم با خبر می شوند.

تمام جریانات بازی نیز در همین پیام رسان می گذرد و در نقش نور باید با گفتن جمله - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - های - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مناسب در موقعیت های مختلف، همسرتان را آرام کنید، بعضا به او مشورت هایی بدهید، از سفرتان برایش بگویید و با پرسیدن سوالاتی از وضعیت سوریه و دوستان تان مطلع - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - شوید.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Bury me, my Love

سازنده: Playdius قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و اندروید حجم: 212 / 149 مگابایت زبان:

Valiant Hearts: The Great War

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اگرچه همانند بازی های بالا، محوریت اصلی «قوی دلان: جنگ جهانی اول» (Valiant Hearts: The Great War) نیز جنگ است ولی بازی موفق شده با طنز تلخش به یک - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اثر متمایز نسبت به بقیه عناوینی که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سختی های جنگ را به تصویر می کشند، تبدیل شود. بازی که الهام گرفته - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از یک نامه واقعی است، داستان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چهار سرباز در جنگ جهانی اول را بیان می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - کند.

کاراکترهایی که سعی دارند با کمک به یک سرباز آلمانی او را به عشقش برسانند. بازی بیشتر به خاطر سبک روایی خاص خودش و گرافیک زیبایی که دارد جایزه های زیادی برد ولی معماها هم به خوبی می توانند بازیکن را در جریان بازی همراه کنند. قوی دلان: جنگ جهانی اول به غیر موبایل روی بقیه پلتفرم ها نیز در دسترس است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

Valiant Hearts : The Great War

سازنده: Ubisoft Entertainment قیمت: قسمت اول رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 779.5 / 919 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone