🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15330.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تراشه جدید Atlan انویدیا سال ۲۰۲۵ وارد دنیای اتومبیل‌های خودران می‌شود

انویدیا سرانجام از نسل بعدی سیستم بر تراشه‌ (SoC) خود با نام Atlan پرده برداشت. این سیستم بر تراشه مبتنی بر پردازنده مرکزی آرم «گریس» و هسته‌های گرافیکی «امپر نکست» ساخته می‌شود. Atlan بازار اتومبیل‌های ...

انویدیا سرانجام از نسل بعدی سیستم بر تراشه‌ (SoC) خود - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - با نام Atlan پرده برداشت. این سیستم بر تراشه مبتنی بر پردازنده مرکزی آرم «گریس» و هسته‌های گرافیکی «امپر نکست» ساخته می‌شود. Atlan بازار اتومبیل‌های خودران را هدف قرار خواهد داد و قرار است اولین بار در سال ۲۰۲۵ با محصولات مصرفی به بازار - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - بیاید.

با توجه به اینکه هنوز زمان زیادی تا عرضه خودروهای مجهز به Atlan باقی مانده، انویدیا جزئیات زیادی درباره این چیپست منتشر نکرده است اما می‌دانیم که باید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - منتظر واحد پردازش BlueField باشیم، واحدی که در انجام پردازش‌های پیچیده هوش مصنوعی به اتومبیل‌های خودران کمک خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل

چیپست Atlan جانشینی برای «اورین» محسوب می‌شود که تغییرات زیادی داشته است. این سیستم بر تراشه توان اجرای حداکثر ۱۰۰۰ تریلیون عملیات بر ثانیه را ارائه می‌کند و شبکه‌ای با پهنای باند ۳۰۰ گیگابیت بر ثانیه‌ای دارد. اگر بخواهیم مقایسه‌ای با اورین داشته باشیم که تازه از سال بعد وارد بازار مصرفی می‌شود، توان چیپست نسل قبلی انویدیا ۲۵۴ تریلیون عملیات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - بر ثانیه است. چیپست Atlan از قابلیت‌های ASIL-D Safety Island برخوردار می‌شود که با کمک جدیدترین معماری GPU، هسته‌های جدید CPU آرم، شتاب‌دهنده‌های یادگیری ماشینی و بینایی کامپیوتری، قدرتی ۴ برابر نسل قبلی را فراهم می‌کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل

به گفته انویدیا، تمام این توان به خودروسازان اجازه می‌دهد محصولاتی با تمرکز بر نرم‌افزار بسازند که امکان آپدیت پیوسته آن‌ها وجود داشته باشد. این شرکت برای آسان‌تر کردن فرآیند آپدیت‌ها از همان APIها و کتاب‌خانه‌هایی استفاده کرده که قبلا آن‌ها را در تراشه‌های DRIVE انویدیا دیده بودیم.

معماری این پلتفرم قدرت بالایی را برای انجام پردازش‌های عمیق شبکه‌های عصبی ارائه خواهد کرد که برای خودروهای مبتنی بر - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - هوش مصنوعی مناسب خواهد بود و فرصت بهینه‌سازی و افزودن قابلیت‌های جدید را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند. معماری جدید انویدیا پایداری و اعتمادپذیری پلتفرم DRIVE این شرکت را برای نسل بعدی اتومبیل‌ها افزایش می‌دهد.

- تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر خلخال استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone