🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  3. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23743.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

چین: دستگیری خانم منگ وانژو به روابط ما با کانادا لطمه زده است

سفارت چین در کانادا روز گذشته اعلام کرد که روابط دو جانبه میان چین و کانادا دچار مشکل بزرگی شده است و به همین خاطر از اتاوا درخواست کرد که منگ وانژو مدیر ارشد مالی ...

سفارت چین - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - در کانادا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - روز گذشته اعلام کرد که روابط دو جانبه میان چین و کانادا دچار مشکل بزرگی شده است و به همین خاطر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - از اتاوا - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - درخواست کرد که منگ وانژو مدیر ارشد مالی هواوی را آزاد کند.

روابط این دو کشور از دی ماه گذشته و بعد از بازداشت خانم منگ در ونکوور که با درخواست آمریکا صورت گرفت، به سردی گرایید و چین نیز به تلافی این اقدام، دو شهروند - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - کانادایی را به اتهام جاسوسی دستگیر و واردات دانه کانولا و محصولات گوشتی از کانادا را متوقف کرد.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا روز چهارشنبه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - اعلام نمود که دولتش تمایلی به عقب نشینی از مواضع خود در این اختلاف ندارد و از منافع کانادا در برابر چین دفاع می کند.

سفارت چین در این کشور نیز در پاسخ به اظهارات آقای ترودو اعلام نمود که چین همواره از منافع خود دفاع می کند.

سفارت چین در بیانیه خود آورده است:

چین همواره اصل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - برابری میان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - تمامی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - کشورها را در نظر می گیرد و فرقی ندارد که کشوری کوچک باشد یا بزرگ... روابط کانادا با ما حالا دچار مشکلات بزرگی شده است و طرف کانادایی نیز به خوبی علت اصلی این مساله را می - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - داند.

کانادا باید خانم منگ وانژو را بلافاصله آزاد کند و این اطمینان را به ما بدهد که او در امنیت کامل به چین باز می گردد و روابط دوجانبه را به مسیر درستش باز گرداند.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان
ترودو (سمت راست) در دیدار با پمپیو (سمت چپ)

کریستیا فریلند وزیر امور - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - خارجه کانادا و جاستین ترودو روز گذشته در همین رابطه با مایک پمپیو وزیر کشور آمریکا در اتاوا دیدار کردند. در این دیدار پمپیو این اطمینان را به ترودو داد که مقامات آمریکایی تمام تلاش خود را برای آزادی دو شهروند کانادایی خواهند کرد.

در نظر داشته باشید که تیم ما تمام تمرکز خود را معطوف کرده تا این - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر کنگاور استان کردستان - دو کانادایی را آزاد کند. زندانی شدن آنها اشتباه است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone