🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23744.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جستجو و ذخیره نوشته های درون تصاویر به گوگل فوتوز اضافه شد

گوگل قابلیت جدیدی به پلتفرم لنز اضافه کرده و کاربران از این پس می توانند در اپلیکیشن گوگل فوتوز (Google Photos) نوشته های درون تصاویر را جستجو و ذخیره کنند. در آپدیت جدید کاربر می ...

گوگل قابلیت جدیدی به پلتفرم لنز اضافه کرده و کاربران از این پس می توانند در اپلیکیشن گوگل فوتوز - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - (Google Photos) نوشته های درون تصاویر را جستجو و ذخیره کنند.

در آپدیت جدید کاربر می تواند به کمک فناوری تشخیص حروف (OCR) کلمات مورد نظر خود را در عکس ها پیدا کرده و آنها - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - را کپی و در محل - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - دلخواه پیست کند. به گزارش سایت 9to5Google این ویژگی در اندروید، iOS و همچنین نسخه وب قابل استفاده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران
در چهار مرحله ساده می توان عکس را به نوشته تبدیل کرد

در این به روز رسانی کاربردی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - کاربران می توانند متن مورد نظر را فارغ از بزرگی، کوچکی یا زاویه در هر عکسی جستجو کنند. گفته شده این قابلیت توانایی تشخیص متن در اسکرین شات را هم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - دارد.

دقت فناوری تشخیص حروف - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - در گوگل لنز بسیار بالاست و می توان از آن استفاده های خوبی کرد؛ مثلاً می توان پسورد طولانی و پیچیده مودم وای وای را به متن تبدیل و ذخیره - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - کرد.

جالب ترین قابلیت این ویژگی که کاربردی ترین آن هم هست، امکان جستجوی متن بدون رفتن به عکس است. این یعنی برنامه نویسان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - گوگل کاری کرده اند تا تمام گالری در گوگل فوتوز بوسیله - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - فناوری OCR به طور اتوماتیک اسکن شود.

تا پیش از این اپلیکیشن گوگل فوتوز قابلیت تشخیص اشیاء و رویدادها را داشت. همچنین در صورتی که چهره انسانها و حیوانات برچسب خورده بود - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر زیراب استان مازندران - اپ آنها را تشخیص می داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone