🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23749.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

نصب ویندوز از طریق سرویس ابری مایکروسافت ممکن می شود

تا امروز برای نصب مجدد ویندوز دو راه بیشتر پیش پای کاربران نبود، یا باید از طریق فایل نصبی ذخیره شده در سیستم اقدام به نصب مجدد این سیستم عامل می کردند یا دست به ...

تا امروز برای نصب مجدد ویندوز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - دو راه بیشتر پیش پای کاربران نبود، یا باید از طریق فایل نصبی ذخیره شده در سیستم اقدام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - به نصب مجدد این سیستم عامل می کردند یا دست به دامن حافظه های خارجی از قبیل فلش مموری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - می شدند، حالا اما مایکروسافت یک روش جدید را هم معرفی کرده است.

این روش که در پیش نمایش اینسایدر ویندوز ‍۱۰ بیلد ۱۸۹۷۰ به نمایش درآمده، امکان نصب ویندوز از طریق سرویس ابری را فراهم می سازد. کاربر برای استفاده از این گزینه کافی است پس از باز کردن منوی Update & Security در بخش Recovery روی Reset this PC کلیک کرده و بسته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - به هدفش Keep - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - My Files یا  Remove everything را انتخاب کند. در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - ادامه دو گزینه نمایش داده می شود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - اولی Cloud download است - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - و ویندوز را از طریق سرویس ابری نصب می کند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان

به لطف این قابلیت که از مدت ها قبل در مک بوک هم ارائه شده، کاربر بدون در اختیار داشتن فایل نصبی در درایو داخلی یا خارجی هم امکان نصب ویندوز را دارد. البته با توجه به بتا بودن آن بهتر است تا زمان انتشار نسخه پایدار برای آزمایش این قابلیت صبر کنید.

مایکروسافت تاکید کرده که نصب ویندوز از این طریق تمام اپ های نصب شده را پاک خواهد کرد. علاوه بر این در صورتی که روی Remove everything کلیک کرده باشید تمامی داده‌هایتان را هم از دست خواهید داد.

نصب سیستم عامل از طریق راهکار ابری مایکروسافت نسخه ای را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - روی شما نصب می کند که بیلد و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - ادیشین آن با ویندوز فعلی سیستم یکسان است. - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر چمخاله استان گیلان - این گزینه در پیش نمایش اینسایدر برای تمامی دستگاه های مبتنی بر ویندوز ۱۰ در دسترس است و با قابلیت Recover from the cloud تفاوت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone