🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  3. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23725.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

اسفیرو استارتاپ «لیتل بیتس» را خرید؛ اسباب‌بازی‌های آموزشی جدیدی در راهند

«اسفیرو» از تولیدکننده‌های سرشناس ربات و ابزارهای هوشمند استارتاپ نیویورکی «لیتل بیتس» را به تصاحب خود درآورده است. لیتل بیتس که توسط مهندسی لبنانی تاسیس شد، با تولید اسباب بازی های سرگرم کننده به نامی ...

«اسفیرو» از تولیدکننده‌های سرشناس ربات و ابزارهای هوشمند استارتاپ نیویورکی «لیتل بیتس» را به تصاحب خود درآورده است.

لیتل بیتس که توسط مهندسی لبنانی تاسیس شد، با تولید اسباب بازی های سرگرم کننده به نامی برجسته در زمینه آموزش الکترونیک به کودکان تبدیل شده است. محصول اصلی این استارتاپ ابزارهای الکترونیکی ماژولاری است که هرکدام از آنها وظیفه خاصی دارند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - و کاربران با سرهم کردن این قطعات مثل تکه های لگو، ابزارهای جدیدی می سازند.

هدف اسفیرو از خرید این شرکت باز کردن هرچه بیشتر پای محصولات آموزش کدنویسی به کلاس های درس، منازل - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - و موسسات آموزشی است. اسفیرو همین حالا هم از محبوبترین منابع آموزشی STEAM است. نهاد بین المللی STEAM برای پیشرفت سیستم های آموزشی و ارتقای سطح دانش کودکان از طریق دانش رباتیک تلاش می کند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران

اسفیرو و لیتل بیتس تاکنون در مجموع بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در زمینه رباتیک و الکترونیک صرف کرده و حدود ۶ میلیون دانش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - آموز از محصولات آنها استفاده کرده اند. اسفیرو با خرید استارتاپ مذکور حالا بیش از ۱۴۰ پتنت ارزشمند در زمینه رباتیک، الکترونیک، نرم افزار و اینترنت اشیاء در اختیار دارد.

این اولین بار نیست که اسفیرو با خرید یک استارتاپ کسب و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - کار خود را گسترش می دهد. این شرکت سال گذشته Specdrums را تصاحب کرده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - و پس از آن به تولید پوشیدنی هوشمند پرداخت. اسفیرو اوایل سال ۲۰۱۸ ناچار به تعدیل تعدادی از نیروهای خود شد اما مدیران این شرکت از برنامه خود برای شتاب بخشیدن به رشد بین المللی پرده برداشته اند، بنابرین ممکن است باز هم شاهد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر نکا استان مازندران - خرید شرکت های کوچک و توسعه محصولات جدید توسط آنها باشیم.

 

تماشا کنید: ربات کوچک و هوشمند Cozmo؛ ورود WALL-E به دنیای واقعی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone