🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  3. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  4. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  5. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23740.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

در راستای کاهش وابستگی به آمریکا، چیپ اختصاصی هوش مصنوعی هواوی معرفی شد

شرکت هواوی امروز با رونمایی از یک چیپست جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در مقر اصلی خود واقع در شنژن چین، گامی دیگر را در راستای کاهش وابستگی خود به قطعات تولیدی در آمریکا برداشت. ...

شرکت هواوی امروز با رونمایی از یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - چیپست جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در مقر اصلی خود واقع در شنژن چین، گامی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - دیگر را در راستای کاهش وابستگی خود به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - قطعات تولیدی در آمریکا برداشت.

این چیپست که Ascend 910 نام دارد دو هفته بعد از آن معرفی می شود که هواوی از سیستم عامل اختصاصی خود با نام هارمونی رونمایی کرد؛ پلتفرمی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - که قرار است در آینده نزدیک در تلویزیون و دیگر محصولات هوشمند خانگی این شرکت به کار گرفته شود.

البته - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - این اولین - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - باری نیست که هواوی اقدام به معرفی چیپست مبتنی بر هوش مصنوعی می کند. تقریبا دو سال پیش بود که این شرکت از کایرین ۹۷۰ رونمایی کرد؛ نخستین چیپست موبایل دنیا با واحد پردازش عصبی اختصاصی که قابلیت های یادگیری ماشینی را به صورت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - بومی به تلفن های همراه می آرود و در گوشی های سری میت ۱۰ مورد استفاده قرار گرفت.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان

جالب اینکه اپل و کوالکام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - تا یکسال بعد از رونمایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - کایرین ۹۷۰ چیپست های موبایل خود را به موتور های عصبی مجهز نکردند. حالا هواوی در جریان رونمایی از  Ascend 910 اعلام کرده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - که توانمندی های این چیپ در حوزه هوش مصنوعی به مراتب بیشتر از واحد پردازش عصبی تراشه کایرین است چراکه برای مدیریت شبکه های داده ای عظیم طراحی شده و در آینده نزدیک از آن در شهرهای هوشمند و ماشین های بدون راننده [احتمالا صرفا چین] استفاده خواهد شد. علت هم این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - است که کشورهای غربی به خاطر ادعاهای آمریکا [مبنی بر جاسوسی هواوی برای دولت چین] احتمالا به این زودی ها از فریم ورک هوش مصنوعی هواوی در زیرساخت های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - خود استفاده نخواهند کرد.

چیپست Ascend 910 در شهرهای هوشمند و ماشین های بدون راننده چین مورد استفاده قرار می گیرند

Ascend 910 قرار است مستقیما با چیپست های تولیدی کوالکام و انویدیا رقابت کند که هر دویشان از غول های صنعت نیمه هادی آمریکا هستند و سهم قابل توجهی از بازار اینترنت اشیاء را به خود - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - اختصاص داده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - اند. کسب و کار سازمانی نیز که در زمره بخش های تحت تسلط این دو شرکت است از جمله بازوهای اصلی هواوی در کنار محصولات موبایل و تجهیزات شبکه های مخابراتی به شمار می رود. با این حال در سال های اخیر کسب و کار سازمانی از نظر سوددهی بعد از دو گروه دیگر قرار گرفته و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - تنها ۱۰ درصد از کل درآمد سالانه هواوی را به خود اختصاص داده است.

شاید بد نباشد یادآوری کنیم که هواوی همچنان در  فهرست سیاه وزارت بازرگانی آمریکا برای مراوده تجاری قرار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر قوچان استان خراسان - دارد هرچند که اخیر مهلت ۹۰ روزه ای را از دولت ترامپ دریافت کرده تا قطعات مورد نیازش را از شرکت هی آمریکایی خریداری نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone