🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  2. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23746.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

فیرفون ۳ معرفی شد، موبایلی ماژولار برای دوستداران محیط زیست [تماشا کنید]

محیط زیست از چنان اهمیتی میان نسل جوان برخوردار شده که حتی احزاب دست راستی هم در انتخابات آن را یکی از اولویت های خود قرار داده اند. در دنیای فناوری هم شرکت های بسیاری ...

محیط زیست از چنان اهمیتی میان نسل جوان برخوردار شده که حتی احزاب دست راستی هم در انتخابات آن را یکی از اولویت های خود قرار داده اند. در دنیای فناوری هم شرکت های بسیاری به مسائل زیست محیطی اهمیت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - می دهند که یکی از آنها فیرفون است.

این شرکت از جدیدترین محصول خود با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - نام فیرفون ۳ رونمایی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - کرده که از نظر سخت افزاری چندان قدرتمند نیست اما در آن به معیارهای دیگری اهمیت داده شده است.

مهمترین مزیت فیرفون ۳ طراحی ان بر اساس ۷ ماژول مختلف است که تعمیر دستگاه را بسیار آسان می کند. کمپانی سازنده همچنین در این گوشی - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - از پلاستیک و مس بازیافتی استفاده کرده و زنجیره تامین را هم از میان شرکت هایی انتخاب کرده که با کارکنان خود رفتار درستی دارند.

مشخصات سخت افزاری فیرفون ۳ شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی Full HD،  - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۳۲، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می شود. ماژول تصویر برداری هم شامل دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

باتری دستگاه هم ۳ هزار میلی آمپر ظرفیت دارد که در نوع خود بهترین نیست اما می توان آنرا به راحتی تعویض کرد. در جعبه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - دستگاه هم خبری از هدفون یا حتی کابل شارژ نیست چون از نظر سازنده همه در خانه چنین ابزارهایی دارند.

از ویژگی های دیگر فیرفون ۳ باید به پشتیبانی از کارت - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - microSD، اسکنر اثر انگشت، سازگاری با شارژ سریع و جک 3.5mm هدفون اشاره کرد.

این گوشی از دو هفته دیگر و با قیمت ۵۰۰ دلار در اختیار کاربران عاشق محیط زیست قرار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر اردستان استان اصفهان - خواهد گرفت؛ افراد معمولی هم با همین پول سراغ پرچمدارهای شیائومی و وان پلاس می روند که از نظر سخت افزاری فیرفون ۳ به گرد پای آنها نمی رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سپهرداد نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
رفقا سایت ***** جارو برقی ساینا 41WD شما را با نازلترین قیمت و بهترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone