🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23734.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

پلیس شیکاگو سامسونگ DeX را جایگزین کامپیوترهای بزرگ می‌کند

پلیس یکی از مناطق شیکاگو به صورت آزمایشی سامسونگ DeX را جایگزین سیستم کامپیوتری داخل ماشین کرده است. در این طرح که با همکاری کمپانی کره ای شروع شده، پلیس برای دریافت هشدار اعزام، پیام ...

پلیس یکی از مناطق شیکاگو به صورت آزمایشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - سامسونگ DeX را جایگزین سیستم کامپیوتری داخل ماشین کرده است. در این طرح که با همکاری کمپانی کره ای شروع شده، پلیس برای دریافت هشدار اعزام، پیام های سیستم تشخیص تیراندازی و مشاهده و کنترل بلادرنگ دوربین های امنیتی از موبایل های گلکسی استفاده خواهد کرد.

افسران پلیس برای استفاده از این سیستم کافی است گوشی را در داک مخصوص ماشین یا اداره قرار دهند تا نمایشگر و کیبوردی بزرگتر در اختیار آنها قرار گیرد. تمام افسران - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - اداره یازدهم پلیس شیکاگو باید تا پیش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - از زمستان سال جاری سیستم های فعلی را کنار گذاشته و به DeX مجهز شوند.

«جاناتان لوین»، رییس پلیس شیکاگو در کنفرانسی مطبوعاتی مزیت اصلی این سیستم را جابجایی بسیار ساده آن عنوان کرد. هرچند برخی از سیستم های فعلی هم پرتابل هستند اما افسران پلیس به خاطر سایز و وزن بالای آنها کمتر زحمت اینکار را به خود می - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - دانند. علاوه بر این استفاده از سامسونگ DeX باعث صرفه جویی مالی ۱۵ درصدی در سال اول و ۳۲ درصدی در سال های پس از آن می شوند.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان

به گفته لوین این سیستم در تمام مراحل ماموریت از لحظه اعزام گرفته تا بررسی نام ها و پلاک خودروها و فرایند گزارش نویسی در کنار مامورها است. همچنین افسر با استفاده از DeX قادر به بررسی دوربین های منطقه، استفاده از - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - اکوسیستم گسترده اندروید، بررسی نقشه، ضبط مکالمات، تصویربرداری و نوشتن یادداشت است.

سامسونگ DeX - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - بر مبنای سیستم های فعلی پلیس توسعه یافته و از سیستم تشخیص تیراندازی ShotSpotter پشتیبانی می کند اما در آینده قابلیت های دیگری از جمله سازگاری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - با دوربین های درون خودرو نیز به آن اضافه خواهد شد. لوین با اشاره به اینکه شیکاگو از پیشرفته ترین پلیس سراسر آمریکا بهره می برد ابراز امیدواری کرد که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - در آینده نیروهای مناطق دیگر هم به استفاده از DeX روی بیاورند.

نسخه جدید اپلیکیشن DeX در گلکسی نوت ۱۰ برای ویندوز و مک بهینه شده و امکان استفاده کامل از گوشی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - را تنها با یک کابل USB فراهم می کند. در این حالت می توانید به شکل همزمان کامپیوتر دسکتاپ - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - خود را در اختیار داشته و فایل ها را نیز - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر شاندیز استان خراسان - بین کامپیوتر و گوشی منتقل کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone