بازی مورتال کامبت سال به سال به لطف پیشرفت تکنولوژی با جلوه های گرافیکی بهتر و البته خشن تر به بازار عرضه می شود. همانطور که می دانید در این بازی ضربات تمام کننده بی رحمانه یا به قول گیمرها فیتالیتی ها (Fatality) بسیار طبیعی و با جزییات فراوان به تصویر کشیده می شوند.
سازندگان برای هر چه طبیعی تر شدن این ضربات تأکید فراوانی بر - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - جلوه های بصری و صوتی می کنند. در این بازی انواع صداهای مشمئزکننده و تهوع آور - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - به طبیعی ترین شکل ممکن ایجاد شده اند. آیا تا به حال از خود پرسیده اید سازندگان چطور توانسته اند این صداها را تا این حد طبیعی خلق کنند؟
اخیراً سایت Vice News سری به استودیوی سازنده بازی مورتال کامبت یعنی ندررلم (NetherRealm) در شیکاگو زده تا جواب سؤال بالا را پیدا کند.
در این - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - دیدار طراح ارشد - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - اصوات بازی یعنی آقای «Stephen Schappler» به شما نشان خواهد داد که آنها نه با سلاخی کردن حیوانات و خونریزی بلکه با - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - اجسامی که روزانه با آنها سر و کار داریم مانند موز، دستگاه شکستن پوست فندق و فلفل دلمه ای (!) صداهای بازی را خلق می کنند.
خودتان ببینید:
بازی مورتال کامبت (Mortal Kombat) برای اولین بار سال 1992 به بازار عرضه شد و از همان اولین نسخه - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - جنجال زیادی به راه انداخت. این بازی با شخصیت پردازی قوی، گرافیک بالا - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - و خشونت ناب و ارضاکننده ای که - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - کمی جنبه فان هم داشت، طرفداران زیادی - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - برای خود دست و پا کرد.
مورتال کامبت آنقدر خشن بود که در دهه 90 میلادی صدای کنگره آمریکا را درآورد ولی با این وجود ساخت این سری متوقف نشد. تاکنون چندین دنباله و اسپین آف از این بازی ساخته شده و با وجود خشونت فراوان، همچنان در آرشیو هر گیمری پیدا شده و تا به امروز طرفداران دو آتشه خود - تعمیرات جارو برقی سام در شهر سوادکوه استان مازندران - را حفظ کرده است.