🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  5. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23733.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

بیش از یک میلیون دامنه IR فعال به ثبت رسید

آخرین آمارها نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده و پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ فعال را دارد. طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی ...

آخرین آمارها نشان می‌دهد که تاکنون بیش از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - ۱ میلیون و ۹۷ هزار دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده و پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیش‌ترین دامنه‌ فعال را دارد.

طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - تاکنون یک میلیون و ۹۷ هزار و ۶۹۳ دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - فارسی، پسوند ir با یک میلیون و ۸۹ هزار و ۲۱۰ دامنه‌ی فعال در صدر قرار دارد. بیش‌ترین سهم متعلق به همین پسوند است؛ به‌طوری که از میان دیگر پسوندهای فارسی، هر کدام کمتر از ۵۰۰۰ دامنه را ثبت کرده‌اند.

دامنه‌هایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - که بیش‌تر از ۱۰۰۰ مورد ثبت‌شده دارند، co.ir با ۳۹۶۹ مورد، دامنه ایران با ۱۸۵۷ مورد و دامنه ac.ir با ۱۳۳۶ دامنه‌ی فعال هستند. هم‌چنین دامنه‌های دیگری وجود دارند که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - کمتر از ۱۰۰۰ مورد به نام آن‌ها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - ثبت شده است. دامنه id.ir با ۵۱۸ مورد، دامنه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - org.ir با ۲۹۹ مورد، دامنه sch.ir با ۲۵۵ مورد و دامنه gov.ir با ۲۱۷ مورد نیز در رتبه‌های بعدی لیست قرار دارند. کمترین دامنه ثبت‌شده نیز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - متعلق به دامنه net.ir با ۳۲ دامنه فعال است.

مرکز ثبت دامنه کشوری ایران زیرمجموعه پژوهشگاه دانش‌های بنیادی است و وظیفه ثبت دامنه‌ها در ایران را برعهده دارد. شاید گستره‌ی دامنه‌های سطح بالایی مانند Com، Net، Org و Info که در سراسر وب وجود دارند و - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر کمیجان استان مرکزی - زمینه درخواست برای این دامنه‌ها در تمامی کشورها باز است، بسیار گسترده باشد که برآورد آماری دقیق از آن‌ها کمی مشکل شود، اما مرکز ثبت دامنه آمار آخرین دامنه‌های ثبت‌شده را به دست می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone