🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: لوله ها و فیلتر های مختلف در کولرگازی بعد از تصفیه هوا مواد و ذرات نا مطبوع را جذب و دفع می کنند و عملکرد صحیح این قسمت ها قطعا در رفع این مشکل موثر است.
  3. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  4. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10191.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی K50 احتمالا از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند

یکی از منابع آگاه چند روز قبل برخی مشخصات احتمالی گوشی بعدی ردمی (ردمی K50 یا ردمی K40S) را به اشتراک گذاشته بود. اکنون همان منبع آگاه می‌گوید موبایل جدید از شارژ سریع ۱۰۰ واتی ...

یکی از منابع آگاه چند روز قبل برخی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - مشخصات احتمالی گوشی بعدی ردمی (ردمی K50 یا ردمی K40S) را به اشتراک گذاشته بود. اکنون همان منبع آگاه می‌گوید موبایل جدید از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کند.

حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار پستی اعلام کرده بود که گوشی بعدی ردمی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام و نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد ۱۲۰ هرتزی به زودی معرفی خواهد شد . این موبایل جدید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - به گفته منبع آگاه ممکن است ردمی K50 یا ردمی K40S‌ باشد.

همین منبع اکنون اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید ردمی به اشتراک گذاشته و این بار در پست جدیدش ادعا کرده این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با استاندارد IP68 در برابر نفوذ گرد و غبار و آب مقاوم خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس

گفتنی است بهترین مدل ردمی K40 در حال حاضر دارای استاندارد IP53‌ است و از شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند.

البته شایعه‌های مختلفی نیز در مورد چیپست سه مدل گوشی هوشمند سری - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - ردمی K50 به اشتراک گذاشته شده‌اند. گفته می‌شود احتمالا قدرتمندترین مدل این سری از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ بهره می‌برد، مدل دیگری با اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد و در نهایت یکی از آن‌ها به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود.

هنوز مشخص نیست که همه مدل‌های موبایل جدید از شارژر ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد یا - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - تنها نسخه قدرتمند این سری با چنین قابلیتی عرضه خواهد شد. همچنین پیشتر گفته شده بود که احتمالا قدرتمندترین نسخه این سری از دوربین - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد ولی بقیه - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - مدل‌ها مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهند بود.

به احتمال زیاد شیائومی از سری ردمی K50 در چین رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود در بازارهای بین‌المللی این دستگاه با نام دیگری عرضه شود. در نهایت باید دید موبایل جدید با چه نام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس - و مشخصاتی در دسترس کاربران قرارخواهد گرفت. - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر لارستان استان فارس -

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone