🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20054.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ‍۱۲ را در کنار آیفون ۷ و نسل اول SE ببینید

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویری از ماکت‌های گوشی‌های آیفون ۱۲ بودیم و اخیرا ابعاد ماکت نسخه استاندارد این دستگاه با نمایشگر ۵.۴ اینچی با آیفون ۷ و نسل اول آیفون SE مقایسه شده است. ...

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار تصاویری از ماکت‌های گوشی‌های آیفون ۱۲ بودیم و اخیرا ابعاد ماکت نسخه استاندارد این دستگاه با نمایشگر ۵.۴ اینچی با آیفون ۷ و نسل اول آیفون SE مقایسه شده است.

برخی بر اساس شایعات و خبرهای منتشر شده ماکت گوشی‌‌های سری آیفون ۱۲ را تولید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - کرده‌اند و اخیرا یک مدل از این ماکت‌ها به دست کاربری به نام «iZac» که از کاربران انجمن سایت MacRumors است، رسیده. این کاربر پس از تهیه - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - ماکت مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲، آن را با آیفون ۷ و نسل اول آیفون SE مقایسه کرده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان

به اعتقاد iZac، آیفون جدید اپل با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - نمایشگر ۵.۴ اینچی احتمالا جایگزین آیفون SE اصلی با صفحه نمایش ۴ اینچی می‌شود چرا که امکان استفاده از آن با یک دست وجود دارد:

«این گوشی هوشمند مقداری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - بلندتر از آیفون SE است - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - و به راحتی در دست جا می‌گیرد. با وجود ابعاد تقریبا یکسان با آیفون ۷، به علت فریم تخت راحت‌تر می‌توان از آن استفاده کرد.»

به گفته iZac، این گوشی جدید ۶ میلی‌متر نسبت به آیفون SE عریض‌تر است و ۳ میلی‌متر عرض کمتری در مقایسه با آیفون ۷ دارد:

«این دستگاه ۶ میلی‌متری عریض‌تر از آیفون SE است و ۳ میلی‌متر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - عرض کمتری نسبت به آیفون - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - ۷ دارد. گوشه‌های گرد آیفون ۷ باعث می‌‌شوند این دستگاه در تصاویر کوچکتر به نظر برسد، با این حال عرض آن از آیفون ۱۲ بیشتر است.»

به نظر می‌رسد مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۲ نسبت به نسل اول آیفون SE نزدیک - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - به ۱ میلی‌متر ضخیم‌تر است.

بر اساس شایعات اپل در ماه‌های آینده پنج گوشی از سری آیفون ۱۲ را معرفی می‌کند که شامل نسخه 4G آیفون ۱۲ نیز می‌شود. دو دستگاه با نمایشگر ۵.۴ اینچی، مدل دیگر با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - صفحه نمایش ۶.۷ اینچی و دو نسخه آن با - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر خدابنده استان زنجان - نمایشگر ۶.۱ اینچی وارد بازار می‌شوند.

به گفته تحلیلگر معروف محصولات اپل، این دستگاه‌ها از لنزهای باکیفیت «Largan» بهره می‌برند. اپل این گوشی‌های هوشمند جدید را به چیپست A14 Bionic مجهز می‌کند و احتمالا در جعبه آن‌ها خبری از شارژر و هدفون نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone