🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20058.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ورود بدون ماسک به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت ممنوع شد

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده که پیروی گفته‌های رئیس جمهور و شهردار تهران مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف از نیمه اول تیر ماه ...

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده که پیروی گفته‌های رئیس جمهور و شهردار تهران - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - مبنی بر اجباری شدن استفاده از ماسک در کلیه اصناف از نیمه اول تیر ماه در ادارات و ناوگان عمومی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - سطح - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - شهر، برخورد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - سختگیرانه‌تری از سوی شهرداری در ناوگان عمومی با افرادی که ماسک نزده‌اند صورت می‌گیرد.

با تاکید رئیس جمهور و شهردار تهران بر اجباری شدن استفاده از ماسک در تمامی اصناف، ادارات و در ناوگان عمومی پایتخت؛ از امروز یک شنبه ١۵ تیر ماه، تمهیدات سختگیرانه‌تری به این منظور در تمامی ناوگان عمومی شهر اعمال خواهد شد.

مشاهدات عینی خبرنگار دیجیاتو نشان می‌دهد که در برخی ایستگاه‌های اتوبوس خط تندرو از حضور شهروندان بدون ماسک ممانعت به عمل می‌آید و شهروندان به تهیه ماسک تشویق - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - می‌شوند. گفتنیست هم اکنون در ۱۲۷ ایستگاه مترو و ۶٢ پایانه و ایستگاه اتوبوس شهر تهران ماسک به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - قیمت مناسب عرضه می‌شود و امکان عرضه ماسک در پایانه‌های تاکسیرانی شهر هم فراهم شده است. همچنین ناگفته نماند در ایستگاه‌های تاکسیرانی، تنها سه مسافر در هر خودرو سوار می‌شوند و شهروندان می‌توانند شماره پلاک تاکسی‌های متخلف که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - مبادرت به سوار - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - کردن ۴ مسافر در خودرو می‌ورزند را به سازمان تاکسیرانی تهران گزارش کنند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان

مجموعه مدیریت شهری و معاونت حمل و نقل و ترافیک با تاکید بر مصوبه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - دولت مبنی بر اجباری شدن ماسک در مترو و اتوبوس اعلام کرده رعایت - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی همچنان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - مورد تاکید است و از امروز (یکشنبه ١۵ تیر ماه) سختگیری‌های بیشتری توسط نیروی انتظامی، پلیس مترو و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - یگان حفاظت شهرداری تهران برای استفاده شهروندان از ماسک در مترو و اتوبوس و تاکسی‌های شهر تهران اعمال خواهد شد.

بنابراین اطلاعیه از ورود افراد بدون استفاده از ماسک در تمامی ایستگاه‌های مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی ممانعت می‌شود. در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - اطلاعیه شهرداری تهران از مردم خواسته شده تا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر فومن استان گیلان - با رعایت ماسک به داشتن شهری سالم‌تر کمک کنند: «از این رو از شهروندان می‌خواهیم که برای حفظ سلامتی خودشان فاصله‌های اجتماعی را رعایت کرده و همکاری لازم را نیز در استفاده از ماسک در ناوگان عمومی شهر داشته باشند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلباش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام جسارتا شما شهرک امام خمینی فومن تعمیر دارید
پاسخ: بله در شهرک امام خمینی شهر فومن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone