🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21896.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 به مراکز درمانی آمریکا اهدا می کند

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 را به کارکنان مراکز خدمات درمانی در مناطق درگیر کرونا ویروس اهدا کرد. «مایک پنس» امروز در کنفرانس خبری کاخ سفید ضمن اعلام این خبر اعلام کرد توزیع ماسک ...

اپل دو میلیون قطعه ماسک N95 را به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - کارکنان مراکز خدمات درمانی در مناطق درگیر کرونا ویروس اهدا کرد. «مایک پنس» امروز در کنفرانس خبری کاخ سفید ضمن اعلام این خبر اعلام کرد توزیع ماسک ها با همکاری دولت صورت خواهد گرفت.

اگرچه اپل هنوز پاسخی به این موضوع نداده است، پنس در کنفرانس خبری با اشاره به «قدرت صنعت آمریکا» گفت:

«من و رئیس جمهور مستقیماً این خبر را از اپل دریافت کردیم که آنها می خواهند 2 میلیون ماسک صنعتی را برای مقابله با کرونا اهدا کنند و دولت هم در توزیع این اقلام به آنها کمک خواهد کرد.»

کرونا ویروس به عنوان عامل بیماری کووید-19 با شیوع گسترده، وضعیت همه گیری جهانی را به وجود آورده است. شهرها، ایالت ها و کشورهای زیادی در قرنطینه اجباری به سر می برند و سیستم های درمانی با چالشی به مراتب بزرگ تر از ظرفیت خود روبرو هستند. اکثر صنایع هم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - در کشورهای مختلف تعطیل شده اند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران

در مناطقی با شیوع گسترده، کادر درمان با کمبود تجهیزات حفاظتی مانند ماسک دست به گربیان هستند. ماسک نه تنها از انتقال ویروس جلوگیری می کند، بلکه پزشکان، پرستاران و دیگر پرسنل مراکز درمانی که مستقیماً با بیماران در ارتباطند را محافظت می نماید.

اهدای 2 میلیون قطعه ماسک حتی در آمریکا هم کار بزرگیست. برای مقایسه، فرماندار نیویورک دیروز از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - توزیع 1 میلیون ماسک N95 در شهر نیویورک خبر داد. شهردار نیویورک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - هم اعلام کرد این یک میلیون قطعه ماسک، کمک شایانی به کادر درمانی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند خواهد کرد. البته نیاز مراکز درمانی بیش از - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - اینهاست و مشکل با یکی دو میلیون ماسک حل نمی شود.

گفتنیست اپل برای مقابله با شیوع کووید-19 تمام فروشگاه های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - خود در سرتاسر جهان را تعطیل کرده و کنفرانس مهم خود یعنی WWDC را نیز به شکل آنلاین برگزار - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تنکابن استان مازندران - خوهد کرد. البته احتمال اینکه این رویداد نیز همانند Google I/O 2020 به طور کامل کنسل شود وجود دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone