🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تلویزوین نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: وظیفه این قطعه پردازش تصاویر و انتقال آن به برد درایور می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19737.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

آی‌مک با پردازنده ARM و GPU اختصاصی اپل روانه بازار می‌شود

اپل در نیمه دوم سال آینده میلادی از اولین آی‌مک خود مجهز به اپل سیلیکون رونمایی خواهد کرد که از GPU قدرتمند طراحی شده توسط این غول فناوری آمریکایی بهره می‌برد. این GPU با اسم ...

اپل در نیمه دوم سال آینده میلادی از اولین آی‌مک خود مجهز به - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - اپل سیلیکون رونمایی خواهد کرد که از GPU قدرتمند طراحی شده توسط این غول فناوری آمریکایی بهره می‌برد.

این GPU با اسم رمز «Lifuka» در آی‌مک مجهز به اپل سیلیکون مورد استفاده قرار می‌گیرد و TSMC آن را با لیتوگرافی ۵ نانومتری تولید خواهد - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - کرد. اپل سیلیکون - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - در مقایسه با پردازنده‌های اینتل عملکرد بهتری خواهد داشت و همچنین انرژی کمتری مصرف می‌کند.

طبق گفته یک رسانه چینی، اپل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - در گذشته در مک‌های مجهز به پردازنده‌های اینتل از کارت گرافیک‌های انویدیا یا AMD استفاده کرده، اما منابع داخلی به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل به پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - از GPUهای AMD در نسخه ۶۴ بیتی سیستم عامل macOS مبتنی بر ARM، پایان می‌دهد.

سیلیکون اپل احتمالا از GPU - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - طراحی شده و توسعه پیدا کرده توسط اپل بهره می‌برد و سال آینده میلادی از راه می‌رسد. مراحل توسعه این GPU به خوبی پیش می‌رود - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - و مانند چیپست A14X، با لیتوگرافی ۵ نانومتری TSMC تولید خواهد شد. اپل چندین پردازنده برای کامپیوترهای مک طراحی - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - کرده و GPU جدید عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته خواهد داشت.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان

اپل در کنفرانس WWDC 2020 رسما اعلام کرد که به پردازنده‌های اپل سیلیکون مبتنی بر ARM مهاجرت خواهد کرد و نزدیک به دو سال دیگر، پردازنده‌های اینتل از کامپیوترهای مک حذف خواهند شد. طبق گزارش‌ها، هم اکنون اپل حداقل در حال توسعه ۳ پردازنده مک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - مبتنی بر چیپست A14 مورد استفاده در گوشی‌های سری آیفون ۱۲ است.

به گفته - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ چی کو» اولین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - مک مجهز به پردازنده اپل سیلیکون، مک بوک - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - پرو ۱۳.۳ اینچی و آی‌مک با طراحی جدید - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد بود. این دستگاه‌ها در سه ماهه چهارم امسال یا اوایل سال آینده میلادی از راه خواهند رسید.

امروز گزارشی مخالف گفته کو منتشر شده که اولین مک مجهز - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر کردکوی استان گلستان - به پردازنده اپل سیلیکون را یک مک بوک ۱۲ اینچی بسیار سبک با اسم رمز «تونگا» معرفی می‌کند که اواخر سال جاری میلادی از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone