تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37163.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نوکیا موبایل های 7 پلاس و 6 را معرفی کرد

کمپانی HMD، مالک بخش موبایل های برند نوکیا به تازگی از موبایل های جدید نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده است. نوکیا 7 پلاس نوکیا 7 پلاس که بر کیفیت دوربین آن تأکید ...

کمپانی HMD، مالک بخش موبایل های برند نوکیا به تازگی از موبایل های جدید نوکیا 6 و نوکیا 7 پلاس رونمایی کرده است.

نوکیا 7 پلاس که بر کیفیت دوربین آن تأکید شده، از دوربین اصلی دوگانه با حسگر های 12 و 13 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f1.75 و f2.6 بهره می برد. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همچنین به لطف حسگر دوم، امکان استفاده از زوم دو برابری فراهم می شود. دوربین جلویی نیز از فناوری حسگر تطبیقی بهره می برد که به لطف آن امکان تصویر برداری در نور کم فراهم می شود. تمامی دوربین ها از لنزهای ساخت کمپانی کارل زایس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بهره می برند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نمایشگر نوکیا 7 پلاس، 6 اینچی با نسبت 18 به 9 و با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسلی است و چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 4 گیگابایت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رم برای آن - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در نظر گرفته شده. HMD باتری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 3800 میلی آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته و نوید عمر باتری 2 روزه با یک بار شارژ را داده. حافظه داخلی نیز 64 گیگابایت است که به لطف وجود درگاه میکرو اس دی می توان این مقدار را تا 256 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گیگابایت اضافه کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

بدنه این موبایل از جنس آلومینیوم یک تکه است و بخش پشتی آن با پوششی از رنگی سرامیکی پوشیده شده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که حسی نرم را به کاربر منتقل می کنند.

سیستم عامل در نظر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرفته شده برای نوکیا 7 پلاس اندروید 8.0 است. موبایل مذکور قرار است با قیمت 450 دلار و از ماه آوریل (فروردین تا اردیبهشت سال 97) و در دو ترکیب رنگ های مشکی-مسی و سفید-مسی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روانه بازار شود.

نوکیا 6

علی رغم اینکه پیش از این هم موبایل نوکیا 6 به بازار عرضه شده بود، ولی اکنون مدل به روز شده 2018 از این تلفن هوشمند توسط HMD معرفی شده که از چیپست اسنپدراگون 630 بهره مند است. این موبایل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - دارای نمایشگری 5.5 اینچی از نوع IPS و با رزولوشن 1080P است. موبایل مذکور در نسخه های زیر عرضه می شود:

  • مدل بهره مند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از 3 گیگابایت رم و 32 گیکابایت حافظه داخلی
  • مدل بهره مند از 4 گیگابایت رم و 64 گیکابایت حافظه داخلی

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

به لطف وجود درگاه میکرو اس دی می توان مقدار حافظه جانبی را تا 128 گیگابایت افزایش داد. دوربین اصلی این موبایل نیز از حسگر 16 مگاپیکسلی به همراه گشودگی دهانه لنز f2.0 و لنز ساخت کارل زایس بهره می برد و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

نوکیا 6 از نسخه 8.0 سیستم عامل اندروید بهره می برد و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در آن تعبیه شده و قرار است با قیمت 300 دلار در رنگ های طلایی و نیز ترکیب مشکی-مسی در آوریل سال جاری (فروردین تا اردیبهشت سال 97) روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone