🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  2. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی بود بد می دهد؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  4. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  5. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24300.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Audio-Technica از دو ایرباد بیسیم رونمایی کرد

یک سال بعد از معرفی ایربادهای بیسیم Audio-Technica، این شرکت از دو محصول وایرلس دیگر با نام های ATH-CKS5TW و ATH-CKS3TW رونمایی کرده است. عمر باتری در دو ایرباد جدید این شرکت بهبود پیدا کرده و حالا از ...

یک سال بعد از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - معرفی ایربادهای بیسیم Audio-Technica، این شرکت از دو محصول وایرلس دیگر با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - نام های ATH-CKS5TW و ATH-CKS3TW رونمایی کرده است. عمر باتری در دو ایرباد جدید این شرکت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - بهبود پیدا کرده و حالا از طریق USB-C شارژ می شوند ضمن آنکه قیمت پایین تری دارند. مدل ATH-CKS5TW برابر با ۱۴۹ دلار و ATH-CKS3TW نیز ۹۹ دلاری قیمت گذاری شده است.

دو ایرباد جدید Audio-Technica دارای استاندارد IPX2 هستند که در برابر افشره آب آنها را مقاوم می کند و در بخش حذف نویز پس زمینه نیز عملکرد بهتری را نسبت به نسل قبلی از خود نشان می دهند با این حال این دو محصول تفاوت هایی نیز با هم دارند که اختلاف قیمت شان را توجیه می کند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان

  • مدل ATH-CKS5TWs عمر باتری بهتری دارد: ۱۵ ساعت خود ایربادها به علاوه ۳۰ ساعت دیگر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - که از طریق قاب ایرباد تامین می شود. مدل ارزان تر ATH-CKS3TWs اما تنها ۶ ساعت عمر باتری دارد که قاب آن نیز ۲۴ ساعت دیگر به این میزان اضافه می کند.
  • ایربادهای گرانقیمت همچنین - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - دارای دکمه های فیزیکی هستند که در مقایسه با مکانیزمهای کنترلی تاچ روی مدل ارزان تر کاربری ساده تری دارند.
  • هر دو ایرباد جدید از کدک های صوتی AptX و SBC پشتیبانی می کنند، ضمن اینکه مدل گرانتر پشتیبانی از AAC را نیز دارد.
  • نکته عجیب آنکه صرفا مدل ارزان تر ATH-CKS3TW از دستیارهای صوتی نظیر سیری و اسیستنت گوگل پشتیبانی می کند. استدلال شرکت سازنده هم برای اضافه کردن این قابلیت به مدل ارزان تر این بوده که استفاده از دستیارهای دیجیتال ضمن آنکه از عمر باتری را کم می کند کیفیت صدا را نیز پایین می آورد که این اولویت اصلی در ایرباد گرانتر است. علاوه بر این اودیو تکنیکا ترجیح داده به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - جای اختصاص دادن یکی از دکمه های مدل  ATH-CKS5TW  به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - فراخوانی دستیار دیجیتالی آن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - را برای خاموش و روشن کردن گجت کنار بگذارد.
  • در نهایت انتظار می رود که کیفیت - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - صدا در این دو ایرباد نیز تفاوت هایی با - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر گلستان استان گلستان - هم داشته باشد و مدل ATH-CKS5TW به درایورهای بزرگ تر ۱۰ میلی متری مجهز شده در حالی که درایورهای نسخه ارزان تر ۵ میلی متری است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone