🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
  3. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17481.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سنگاپور با پرداخت پاداش شهروندان را به ورزش با اپل واچ تشویق می‌کند

اپل و دولت سنگاپور در یک طرح سلامتی دو ساله به نام «LumiHealth» با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این پروژه فعالیت‌های کاربران توسط اپل واچ و یک اپ آیفون ردیابی شده و به آن‌ها پاداش ...

اپل و دولت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - سنگاپور در یک طرح سلامتی دو ساله به نام «LumiHealth» با یکدیگر همکاری می‌کنند. در این پروژه فعالیت‌های کاربران توسط اپل واچ و یک اپ آیفون ردیابی شده و به آن‌ها پاداش داده می‌شود.

به عنوان بخشی از این طرح، شهروندان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - سنگاپور با انجام اهداف و وظایف تعیین شده در یک - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - برنامه، حداکثر ۲۸۰ دلار پاداش و کوپن دریافت می‌کنند. کاربران با پیاده‌وری یا انجام تمریناتی مانند شنا یا یوگا، می‌توانند به اهداف خود دست پیدا کنند. اپ LumiHealth یک مربی شخصی‌سازی شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - و همچنین چندین یادآور برای نظارت روی سلامت و واکسیناسیون در اختیار افراد قرار می‌دهد.

چالش‌های سلامتی درنظر گرفته شده، افراد را به انتخاب مواد غذایی بهتر و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - همچنین بهبود عادت‌های خواب سوق می‌دهد. کاربران به صورت داوطلبانه می‌توانند در این پروژه شرکت کنند و اپل همزمان با معرفی آن، حفظ حریم شخصی و تضمین امنیت کاربران را هسته اصلی آن اعلام کرده است.

تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان

تمام اطلاعات کاربران رمزگذاری شده - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - و فروخته نخواهند شد، علاوه بر این برای اهداف بازاریابی نیز در اختیار کمپانی‌های دیگر قرار نمی‌گیرد. دولت سنگاپور که در اکثر مواقع پیش از سایر کشورها از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند، چنین برنامه‌ای را درخواست کرده و هدف از آن کمک به بهبود زندگی شهروندان این کشور است.

معاون نخست وزیر سنگاپور، «هنگ سوی کیت» اعلام کرده:

«در حالی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - که همه افراد در سراسر جهان با بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، باید به سرمایه‌گذاری برای آینده ادامه دهیم. در این میان سرمایه‌گذاری روی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - سلامت شخصی بهترین آن محسوب می‌شود.»

سنگاپور یکی از اولین کشورها در جهان بود که برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اپ ردیابی تماس را منتشر کرد - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - و برای گسترش آن توکن‌هایی در اختیار شهروندان قرار داد که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - می‌توانند از آن در محل‌‎های خاصی استفاده کنند.

اپل دیشب در مراسم خود از اپل واچ سری ۶ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - و اپل واچ - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - SE رونمایی کرد که در مقایسه با - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر هشتپر استان گیلان - گذشته بهبودهایی را تجربه کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone