تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33082.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هواوی میت 20 پرو با پشتیبانی از nanoSD و تشخیص چهره سه بعدی در راه است [به روز رسانی]

تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمداران بعدی هواوی منتشر شده و تقریباً می دانیم که این محصولات با چه شکل و شمایلی به بازار خواهند آمد. اما در زمینه مشخصات فنی، تنها موضوعی ...

تا کنون تصاویر و رندرهای زیادی از پرچمداران بعدی هواوی منتشر شده و تقریباً می دانیم که این محصولات با چه شکل و شمایلی به بازار خواهند آمد. اما در زمینه مشخصات فنی، تنها موضوعی که قطعی شده بود، استفاده از چیپست کایرین 980 در هواوی میت 20 و میت 20 پرو است که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حالا جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شده.

پیش از این می دانستیم که باتری گوشی های میت 20 و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - میت 20 پرو به ترتیب 4000 و 4200 میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت؛ اما حالا مشخص شده که این باتری ها از نسل بعدی فناوری شارژ سریع هواوی تحت عنوان SuperCharge 2.0 بهره می برند که امکان شارژ 70 درصدی را تنها در 30 دقیقه فراهم می کند.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در بخش دوربین هم گوشی های جدید به جای استفاده از لنز تله فوتو، از لنز واید استفاده خواهند کرد و به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. این دوربین در میت 20 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پرو امکان تشخیص چهره سه بعدی برای باز کردن قفل دستگاه (در نیم ثانیه) را فراهم کرده که البته برای نسخه کوچکتر، تشخیص چهره دو بعدی در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این هواوی گزینه تازه ای برای باز کردن قفل پرچمداران - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جدید خود ارائه خواهد کرد که Voice ID نام داشته و به کاربر اجازه می دهد با استفاده از صدای خود، قفل گوشی را باز کند. گفته شده این قابلیت حتی در محیط های شلوغ نیز به خوبی کار خواهد کرد.

هواوی از فناوری جدید nanoSD برای افزایش حافظه در پرچمداران جدیدش استفاده خواهد کرد

سایر مشخصات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فنی گوشی های مورد بحث نیز شامل رم 4 و 6 گیگابایتی برای میت 20 و میت 20 پرو می شود که در کنار آن، حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای هردو مدل در نظر گرفته شده است. نکته جالب اینکه هواوی احتمالاً به جای کارت حافظه میکرو SD، از فناوری جدید nanoSD برای افزایش حافظه در پرچمداران جدیدش استفاده خواهد کرد.

لازم به ذکر است که موبایل های هواوی میت 20 و میت 20 پرو از استانداردهای IP53 و IP67 برای مقاومت در مقابل آب پشتیبانی می کنند و احتمالاً با قیمتی در حدود 840 و 1115 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

 

[تاریخ انتشار خبر اولیه: ۵ مهر ۱۳۹۷]

به روز رسانی:

پس از انتشار شایعات فراوان و جزئیات کامل هواوی میت ۲۰، تیزر رسمی معرفی این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوشی منتشر شده که تمامی جزئیات قبلی را تایید می‌کند. علاوه بر این با مشاهده‌ی این تیزر متوجه می‌شویم که یک بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر این موبایل قرار گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone