🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39871.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

وعده آزادی بیشتر فضای مجازی از سوی رئیس جمهور چین و واکنش تیم کوک و ساندار پیچای

«شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین اخیراً اعلام کرده کشورش قرار نیست درهایش به روی اینترنت بین الملی را ببندد. این اظهارات او در چهارمین کنفرانس سالانه اینترنت جهانی خوانده شده. همچنین تیم کوک و ...

«شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین اخیراً اعلام کرده کشورش قرار نیست درهایش به روی اینترنت بین الملی را ببندد. این اظهارات او در چهارمین کنفرانس سالانه اینترنت جهانی خوانده شده. همچنین تیم کوک و ساندار پیچای که در این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - کنفرانس شرکت داشته اند در مورد شرایط فضای مجازی چین اظهار نظر کرده اند.

سرویس های بسیاری در چین فیلتر هستند و حتی به تازگی اسکایپ نیز در چین فیلتر شده ولی به گفته رئیس جمهور این کشور، در حال حاضر فضای مجازی در چین با سرعت بالایی در حال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - رشد است و روز به روز این فضا آزاد تر از قبل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - شود.

او در حالی این موضوع را مطرح - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده که ایده حق حاکمیت دولت چین بر فضای مجازی این کشور، امکان نظارت هر استان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - بر محتویات اینترنت را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - صورت مجزا فراهم می آورد. همچنین قوانینی که چندی پیش در این کشور به تصویب رسید، شرکت های خارجی را ملزم می کند که تمام اطلاعات خود را - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - در سرورهای این کشور - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - نگه دارند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان
ساندار پیچای از محدودیت های حاکم بر فضای مجازی چین انتقاد کرده.

«ساندار پیچای» مدیر عامل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - گوگل که در این مراسم حضور داشته اعلام کرده با این وجود (ادعای رئیس جمهور چین) بسیاری از وب سایت ها و اپ ها از جمله فیسبوک، توییتر و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - بیشتر خدمات گوگل همچنان در این کشور مسدود هستند.

اما به نظر می رسد برای اپل وضعیت فرق می کند، زیرا این شرکت توانسته بازار - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - پیچیده چین را درک کند و خود را با آن تطبیق دهد. براساس گفته - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - تیم کوک که در این کنفرانس حضور داشته، توسعه دهندگان توانسته اند از فروش اپ های خود در اپ استور ویژه این کشور 17 میلیارد دلار درآمد کسب کنند که این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - مقدار معادل یک چهارم از کل درآمد کسب شده از اپ استور در تمام دنیا است.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان
تیم کوک به سود بالای توسعه دهندگان از اپ استورهای محلی چین اشاره کرده.

با وجود اظهارات شی جین پینگ که - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - خبر از آزادی بیشتر این - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر لاهیجان استان گیلان - کشور در زمینه فضای مجازی می دهد ولی بر کسی پوشیده نیست که هر کمپانی خارجی که قصد فعالیت در چین را داشته باشد، باید خود را با محدودیت های فراوان این کشور تطبیق دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone