🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: چرا مکش و قدرت جاربرقی بیش از اندازه شده است؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  5. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43829.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هوآوی Mate 10 احتمالا از چیپست کایرین 970 با معماری 10 نانومتری بهره می برد

موبایل جدید هوآوی با نام Mate 10 احتمالا یک دستگاه واقعا قدرتمند از هر جهت باشد. پست اخیری که در وبسایت چینی ویبو منتشر شده ادعا می کند موبایل جدید هوآوی، چیپ Kirin 970 را ...

موبایل جدید هوآوی با نام Mate 10 احتمالا یک دستگاه واقعا قدرتمند از هر جهت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باشد. پست اخیری که در وبسایت چینی ویبو منتشر شده ادعا می کند موبایل جدید هوآوی، چیپ Kirin 970 را در خود - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - جای داده که بر پایه معماری 10 نانومتری ساخته شده.

برای مقایسه، هوآوی P10 از تکنولوژی 16 نانومتری پردازنده کایرین 960 بهره می برد. به بیانی ساده تر، یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پردازنده کوچک تر به مفهوم مصرف بهیه تر و عملکرد بهتر است که به هوآوی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اجازه می دهد جایگاه بالاتری در بازار پیدا کند.

اسنپدراگون 835 که درون موبایل های قدرتمند سامسونگ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گلکسی اس 8، سونی اکسپریا XZ Premium و وان پلاس 5 قرار گرفته نیز بر پایه معماری 10 نانومتری تولید شده، اگرچه کوالکام معمولا نسبت به رقیب چینی خود معمولا بهتر عمل می کند.

چیپ شماره 970 احتمالا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سی پی یو هشت هسته ای با 4 هسته ARM Cortex-A73 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و سرعت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - حداکثری 3 گیگاهرتز و 4 هسته ARM Cortex-A53 خواهد داشت که سرعتی معادل 1.8 گیگاهرتز ارائه خواهد کرد. برای فعالیت های گرافیکی نیز یک Mali-G71 MP8 را داریم.

به هر حال این اطلاعات همه شایعه هستند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - و مهر تایید بر آن ها نخورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone