🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18373.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پردازنده‌های اگزینوس را به کامپیوترها می‌آورد

سامسونگ سابقه طولانی در بازار تراشه‌ها دارد، اما هنوز از چیپ مبتنی بر ARM قدرتمندی برای کامپیوترها رونمایی نکرده. حالا ظاهرا این موضوع در آینده تغییر می‌کند و شاهد ورود پردازنده‌های اگزینوس به دنیای پی‌سی ...

سامسونگ سابقه طولانی در بازار تراشه‌ها دارد، اما هنوز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - از چیپ مبتنی بر ARM قدرتمندی برای کامپیوترها رونمایی نکرده. حالا ظاهرا این موضوع در آینده تغییر می‌کند و شاهد ورود پردازنده‌های اگزینوس به دنیای پی‌سی باشیم.

اپل چندین ماه پیش با معرفی چیپ M1 مبتنی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - بر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - ARM برای دنیای مک، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - قدم بزرگی در دنیای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها برداشت. این تراشه در کنار قدرت بالا، انرژی کمی مصرف می‌کند و همچنین باعث عدم نیاز به پردازنده‌های اینتل طی دو سال آینده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌شود. - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - به نظر می‌رسد سامسونگ هم می‌خواهد در همین مسیر گام بردارد و کامپیوترهای مجهز به پردازنده‌های اگزینوس در آینده نزدیک از راه می‌رسند.

سامسونگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - به تازگی از پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - رونمایی کرده که در بازار گوشی‌های هوشمند با اسنپدراگون ۸۸۸ رقابت می‌کند و در گوشی‌های سری گلکسی S21 مورد استفاده قرار گرفته. در گذشته گزارش‌ها به استفاده از این تراشه برای کامپیوترها اشاره - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - کرده بودند، اما هنوز چنین موضوعی از سوی کره‌ای‌ها اعلام نشده است.

حالا یک - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «The Galox» در توییتی به عرضه اگزینوس برای کامپیوترها اشاره کرده، البته نمی‌دانیم این تراشه ابتدا در لپ‌تاپ‌ها استفاده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - خواهد شد یا خیر. با توجه به مصرف کم انرژی و قدرت مناسب اینگونه پردازنده‌ها، استفاده از آن‌ها در لپ‌تاپ‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان

کره‌ای‌ها چندین روز پیش استفاده از پردازشگر گرافیکی AMD در تراشه‌های بعدی خود را تایید کردند، اما انتظار نداریم در سال جاری میلادی چنین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - پردازنده‌ای از راه برسد، با این حال در ماه‌های - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - آینده شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره نتیجه همکاری سامسونگ - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - و AMD خواهیم بود.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که می‌خواهد رقیب چیپ M1 را توسعه دهد. طبق گزارش‌ها شرکت AMD هم قصد چنین کاری را دارد و کوالکام هم به دنبال توسعه رقیب تراشه قدرتمند اپل است. اینتل با مدیرعامل جدیدش که به تازگی به اپل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - طعنه زده، دیگر شرکتی است که می‌خواهد با پردازنده‌های «Alder Lake»، تراشه M1 را به چالش بکشد.

با وجود تمام این موارد، پردازنده‌های اپل در سال‌های گذشته موفق به شکست رقبای خود شده‌اند - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - و با توجه به اینکه پشت طراحی تراشه M1 برنامه ۱۰ ساله‌ای وجود داشته و کوپرتینویی‌ها به دنبال تولید نمونه‌ای - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - از آن با ۳۲ هسته هستند، احتمالا سامسونگ و کوالکام در این بخش از بازار هم نتوانند اپل را شکست دهند.

انتظار می‌رود در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره رقبای M1 منتشر شود و حتی شاید در سه ماهه - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر خوانسار استان اصفهان - چهارم ۲۰۲۱ از آن‌ها رونمایی شود، البته شاید تا آن زمان نسل جدید M1 هم از راه برسد. این رقابت سنگین میان شرکت‌ها به نفع مصرف‌کننده و احتمالا به ضرر اینتل تمام خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone