🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20932.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رندر و مشخصات گلکسی A21s فاش شد؛ چیپست اگزینوس ۸۵۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی

در چند ماه گذشته اطلاعات محدودی از گلکسی A21s سامسونگ منتشر شده بود. حال برخی مشخصات و رندرهای منتسب به آن منتشر شده اند. افشاگری با نام کاربری «Sudhanshu» در توییتر مدعی شده که تصویر ...

در چند ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - اطلاعات محدودی از گلکسی A21s سامسونگ منتشر شده بود. حال برخی مشخصات و رندرهای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - منتسب به آن منتشر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - شده اند.

افشاگری با نام کاربری «Sudhanshu» در توییتر مدعی شده که تصویر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - زیر رندر سامسونگ گلکسی A21s را نشان می‌دهد. وی برخی از مشخصات این گوشی را هم فاش کرده که اگر صحت داشته باشند - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - از مجهز شدن آن به نمایشگر ۶.۵۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰x۷۲۰ پیکسل، رم ۳ گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی (قابل ارتقا با کارت microSD)، NFC و حسگر اثر انگشت فیزیکی خبر می‌دهند.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان

همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل جلویی گلکسی A21s شباهت بسیار زیادی به پنل جلویی گلکسی A21 و حتی گلکسی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - A11 و گلکسی M11 دارد. جالب - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - اینکه گلکسی A11 و گلکسی M11 با وجودی که نسبت به گلکسی A21s در جایگاه پایین تری قرار می‌گیرند، حاشیه به مراتب باریک تری در بالا - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - و پایین نمایشگر آن‌ها به چشم می‌خورد. از دیگر شباهت‌های گلکسی A21s به دو گوشی یاد شده می‌توان به قرارگیری حفره دوربین سلفی در گوشه سمت چپ نمایشگر اشاره کرد.

با توجه به بنچمارکی که در گیکبنچ رویت شده و بر اساس شایعات دیگری که تاکنون منتشر شده‌اند، انتظار می‌رود گلکسی A21s از چیپست اگزینوس ۸۵۰ و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - برخوردار بوده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - و در پنل پشتی آن دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو قرار گرفته باشند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در حفره نمایشگر جای - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر هشتپر استان گیلان - خواهد گرفت.

چیپست اگزینوس ۸۵۰ یکی از ویژگی‌هایی است که گلکسی A21s را از گلکسی A21 (با چیپست احتمالی مدیاتک هلیو P35) متمایز می‌کند. علاوه بر این مدل پایه احتمالاً باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. شایعات خبر از مجهز شدن این دو گوشی به درگاه microUSB می‌دهند که با توجه به مجهز شدن گلکسی A20 و A20s به پورت USB-C، بسیار دور از انتظار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ سایت ***** مایکروفر ناسیونال شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone