🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: قسمت مدار جارو برقی، وظیفه‌ی کنترل و تنظیم سرعت موتور و مکش آن را بر عهده دارد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43468.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ حجم تولید چیپ های پیشرفته حافظه HBM2 را افزایش می دهد

سامسونگ که در حال حاضر پیشگام صنعت چیپ های حافظه در جهان به شمار می رود، امروز اعلام کرد تولید چیپ های 8 گیگابایتی HBM2 را افزایش داده است. این تراشه ها که نسل دوم ...

سامسونگ که در حال حاضر پیشگام صنعت چیپ های حافظه در جهان به شمار می رود، امروز اعلام کرد تولید چیپ های 8 گیگابایتی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - HBM2 را افزایش داده است. این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تراشه ها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که نسل دوم حافظه با پهنای باند بالا محسوب می شوند، در کامپیوترها و سرورهای پیشرفته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به کار می روند تا عملیات هوش مصنوعی، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پردازش گرافیکی حرفه ای، محاسبات فراگیر و انتقال داده در سیستم های تحت شبکه را میسر سازند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

حافظه های HBM2 پهنای باندی برابر با 256 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می کنند و در حال حاضر سریع ترین چیپ حافظه جهان به شمار می روند. برترین کارت های گرافیکی ساخت انویدیا و AMD به چنین چیپ هایی مجهز هستند.

البته سامسونگ در این بازار تنها نیست؛ شرکت کره - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ای SK Hynix نیز می تواند چیپ های HBM2 را تولید کند، اما سامسونگ می گوید چیپ های آنها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از نظر کارآیی، بهینگی مصرف - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - انرژی و قابلیت اطمینان، بهترین هستند. این حافظه ها از هشت چیپ 8 گیگابیتی و یک بافر تشکیل شده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که در مجموع بیش از 40 هزار حفره ارتباطی (TSV) را برای اطمینان از جریان بی وقفه داده در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - خود جای می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دهند.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

به گفته معاون اجرایی بخش فروش و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مارکتینگ حافظه های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سامسونگ، افزایش تولید حافظه های 8 گیگابایتی HBM2 با هدف رفع نیاز زیرساخت های IT جهان و اطمینان از توسعه پایدار و ارتقاء مداوم آنها صورت می گیرد.

سامسونگ در سال 2016 نخستین چیپ HBM2 را با ظرفیت 4 گیگابایت معرفی کرد و اکنون چیپ های 8 گیگابایتی آنها، هشت برابر پهنای باند بیشتری را در مقایسه با چیپ های GDDR ارائه می دهند. طبق پیش بینی ها، غول تکنولوژی کره تا اواسط سال 2018 نیمی از بازار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تراشه های حافظه HBM2 را در اختیار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone