🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43454.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چرا موبایل های کنونی به نسخه کامل ویندوز 10 آپدیت نمی شوند؟ جو بلفیوره پاسخ می دهد

امروز تیم «ویندوز اینسایدر» در جریان گفتگوی زنده درباره آپدیت Fall Creators ویندوز 10 به برخی از سؤالات کاربران نیز پاسخ دادند. «جو بلفیوره» یکی از محبوب ترین چهره های مایکروسافت در رابطه با آپدیت موبایل لومیا ...

امروز تیم «ویندوز اینسایدر» - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در جریان گفتگوی زنده درباره آپدیت Fall Creators ویندوز 10 به برخی از سؤالات کاربران نیز پاسخ - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دادند. «جو بلفیوره» یکی از محبوب ترین چهره های مایکروسافت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در رابطه با آپدیت موبایل لومیا 950 به نسخه کامل ویندوز 10 روی معماری ARM، قاطعانه پاسخ منفی داد اما توضیحاتی را در مورد این تصمیم ارائه کرد.

به گفته بلفیوره، ویندوز 10 روی ARM با هدف ارائه تجربه کامپیوترهای شخصی روی دستگاه های مبتنی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر معماری ARM توسعه یافته تا ارتباط اینترنت دائمی و طول عمر باتری بهتری را به دست آورند. بنابراین هدف اصلی مایکروسافت، ارائه تجربه دسکتاپ است و به موبایل ارتباطی ندارد. تلفن های همراه مبتنی بر ARM همچنان با ویندوز 10 موبایل سر و کار خواهند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - داشت.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

مشکل دیگر در این رابطه، ناسازگاری نرم افزارهای - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - معماری ARM - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با دیگر پلتفرم هاست. بلفیوره می گوید سیستم عامل با مفهومی به نام BSP (بسته پشتیبانی بورد) درآمیخته، یعنی همان واسطی که ارتباط بین نرم افزار و چیپست را میسر می سازد. برقراری ارتباط بین سیستم عامل و BSP بسیار دشوار است و تغییر در - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - آن کار ساده ای نیست.

با توجه به صحبت های بلفیوره، می توان مطمئن بود که ویندوز 10 روی ARM - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هیچگاه به موبایل ها راه نخواهد یافت و کاربران این اکوسیستم باید به ویندوز 10 موبایل بسنده کنند. پیش از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این هم مایکروسافت و کوالکام اعلام کرده بودند نخستین دیوایس با قابلیت برابرسازی x86 با چیپست اسنپدراگون 835 معرفی می شود و همان طور که می دانیم، هیچ موبایل ویندوزی با این سخت افزار وجود ندارد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

گفتنیست تمام صحبت های فوق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بدان معنا نیست که مایکروسافت با دنیای موبایل خداحافظی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرده؛ فقط می دانیم که برابرسازی x86 روی تلفن های همراه ویندوزی حال حاضر میسر نیست. شاید این کمپانی در آینده با پروژه Cshell (پوسته ویندوزی سازگارپذیر با ابعاد مختلف نمایشگر و انواع دیوایس ها) بتواند بر مشکلات کنونی غلبه نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لیالی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
احیانا شرکت شما دور و بر سه سهند تعمیرات داره.
پاسخ: بله در سه شهر سهند خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone