🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  3. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43474.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای گام به گام پیش ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند ملی

در دوره ای به سر می بریم که امکانات شهری با استفاده از فناوری اطلاعات به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند. کارت های ملی ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و سازمان ثبت ...

در دوره ای به سر می بریم که امکانات شهری با استفاده از فناوری اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به سمت الکترونیکی شدن پیش می روند. کارت های ملی ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و سازمان ثبت احوال کشور طی فراخوانی از جمیع مردم درخواست کرده است تا برای تغییر کارت های ملی خود به کارت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشمند ملی اقدام کنند.

کارت های - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشمند ملی با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - استفاده از تراشه حافظه ای که روی آن ها قرار داده شده، مجموعه ای از اطلاعات شخصی فرد را روی خود ذخیره می کنند و به دلیل تمهیدات امنیتی ویژه ای که برای این کارت ها در نظر گرفته شده به راحتی قابل جعل نیستند.

در همین رابطه شناسایی الکترونیکی و استفاده از اطلاعات بیومتریک همچون اثر انگشت و امضای دیجیتال موجب کاهش قابل ملاحظه تقلب در شناسایی می‌ شود.

این بدان معناست - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که به هنگام استفاده از کارت و قابلیت های اثر انگشت آن صاحب کارت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشمند باید حضور داشته باشد تا اثر انگشت وی به صورت دیجیتالی با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اثر انگشتی که به هنگام ثبت‌ نام در کارت ذخیره شده است، مقایسه و تطبیق داده شود. برای پیش ثبت نام کارت هوشمند - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ملی می بایست به سامانه کارت هوشمند ملی مراجعه نمایید

لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام، متن زیر را بطور دقیق مطالعه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نموده و در صورت داشتن شرایط ذکر شده نسبت به انجام ثبت نام اقدام فرمائید.

واجدین شرایط:

  1. کلیه اتباع ایرانی بالای 15 سال تمام که دارای شناسنامه معتبر عکس دار هستند و تاکنون (کارت شناسائی ملی/کارت هوشمند ملی) دریافت ننموده اند. (کارت اولی ها)
  2.  کسانی که کارت شناسایی ملی خود را مفقود - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نموده و یا یکی از اقلام اطلاعاتی مندرج روی کارت شناسایی ملی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود را تغییر داده اند از قبیل (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، نام - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پدر)

توجه 1: حضور متقاضی در دفتر ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار، کد پستی، آدرس محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه الزامی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است. ضمناً نظر به این که در همه دفاتر ثبت نام، واحد عکس برداری مستقر می باشد پیشنهاد می شود با آمادگی کامل مراجعه فرمایید.

توجه 2: هزینه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صدور کارت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشمند ملی مطابق - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تعرفه دولتی مبلغ 000‚200 ریال است که در زمان پیش ثبت نام - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روی پورتال مربوطه به صورت الکترونیکی دریافت می گردد .

همچنین هزینه تکمیل مراحل درخواست کارت در دفاتر پستی و پیشخوان خدمات دولت، حداکثر مبلغ 000‚90 ریال برای کلان شهرها (و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای سایر شهرها با تصویب کارگروه مربوطه) بوده و چنانچه تحویل کارت هم توسط دفاتر مذکور انجام پذیرد، مبلغ 000‚20 ریال جداگانه دریافت می گردد.

شایان ذکر است که تکمیل فرم درخواست یا تحویل کارت در ادارات سازمان بدون اخذ هزینه خواهد بود. ضمناً در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانید موارد را از طریق تماس با شماره تلفن های ذیل پیگیری فرمایید:

  1. تلفن رسیدگی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به امور دفاتر پیشخوان دولت  61912222-(021)
  2. تلفن رسیدگی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به امور دفاتر پستی   84470000 -(021)
  3. تلفن رسیدگی به امور ثبت احوال   66742876-(021) - 66710270-(021)

در ادامه با شما هستیم تا مراحل تکمیل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت نام را قدم به قدم با یکدیگر مرور کنیم:

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
1- در صفحه اصلی سامانه کارت هوشمند ملی پس از مطالعه نکات مهم روی گزینه ثبت نام واقع در سمت راست صفحه کلیک کنید.
پس از آن وارد صفحه ثبت نام می شوید. پیش از پر کردن فرم - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت نام لطفاً به نکاتی که در ادامه (این نکات در بالای صفحه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ثبت نام نیز قابل مشاهده است) ذکر می - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود توجه نمایید:
  • اگر قبلاً کارت هوشمند ملی دریافت نموده اید و به دلیل مفقود شدن و یا تغییر اطلاعات هویتی، درخواست صدور مجدد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کارت خود را دارید، می بایست به نزدیکترین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اداره ثبت احوال محل سکونت خود مراجعه نمایید.
  • در فرم ثبت نام، درج اقلام * دار اجباری است .
  • برای مشاهده نحوه پر کردن هر قسمت (فیلد)، نشانگر ماوس را روی آیکن آبی رنگ علامت سؤال قرار دهید.
  • اطلاعات دقیقاً مطابق شناسنامه/کارت شناسایی ملی تکمیل گردد.
  • تعرفه قانونی ثبت نام صدور - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کارت هوشمند ملی مبلغ 200,000 ریال است. این مبلغ پس از انتخاب گزینه پرداخت اینترنتی و ورود اطلاعات کارت بانکی متصل به شبکه شتاب، از حساب صاحب کارت کسر خواهد شد.
  • درصورتی که نوبت گیری بلافاصله پس از تایید اطلاعات انجام نگیرد، شما می توانید در زمان دلخواه با مراجعه به بخش «نوبت گیری» در سامانه پورتال با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وارد کردن شماره ملی و تاریخ تولد نسبت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به ثبت نام اقدام نمایید.
تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
2- اطلاعات خواسته شده در فرم زیر را با دقت و با استفاده از اطلاعات درج شده در شناسنامه خود پر کنید. توجه داشته باشید که پر کردن بخش های * دار الزامی است. در نهایت عبارت امنیتی را وارد کنید و روی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دکمه ثبت ضربه بزنید.
تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
3- با گذر از مرحله بالا صفحه مرور فرم پر شده برایتان باز می شود. در صورتی که بخشی از فرم را به اشتباه پر کرده اید به راحتی روی دکمه ویرایش اطلاعات کلیک کنید و به اصطلاح بخش مورد نظر بپردازید. در غیر این صورت روی دکمه ثبت نهایی ضربه بزنید.
تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
4- پس از تکمیل مرحله 3 - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به مرحله 4 می رسید. در این مرحله پس از کلیک روی دکمه پرداخت اینترنتی وارد سامانه بانکداری شده و باید مبلغ مورد نظر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را واریز کنید. لازمه انجام این کار داشتن کارت عابر عضو شتاب و رمز دوم است.

در پایان اگر تمامی مراحل را با موفقیت پشت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سر گذاشته باشید و واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشید، پس از دریافت کد رهگیری به صورت خودکار به صفحه نوبت گیری منتقل خواهید شد. در غیر این صورت کافیست از طریق صفحه اصلی سامانه کارت هوشمند ملی و پنل سمت راست آن روی گزینه نوبت گیری کلیک کنید.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
5- با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وارد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شماره ملی و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کد رهگیری که در اختیارتان قرار دارد می توانید امکان نوبت گیری را بررسی نموده و در صورت تأیید برای نوبت گیری و انتخاب دفتر و زمان مراجعه اقدام کنید
تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
6- با تکمیل مرحله 5 وارد این مرحله می شوید. در مرحله فوق باید استان و شهرستان خود را انتخاب و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ضمن مشخص کردن نوع دفتر، اولویت زمانی و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مکانی خود را نیز تعیین نمایید. در پایان، مراحل ثبت نام شما به اتمام می رسد و با ضربه زدن روی دکمه چاپ می توانید رسید - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود را دریافت کنید. به هنگام مراجعه به دفاتر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ذیربط ارائه رسید الزامی است.

در خصوص نوبت گیری باید به دو نکته مهم توجه داشته باشید:

  • چنانچه بلافاصله پس از دریافت کد رهگیری، مرحله نوبت گیری توسط متقاضی انجام نپذیرد، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - حداکثر فرصت مجاز برای انتخاب دفتر و زمان مراجعه، دو ماه می باشد.
  • چنانچه متقاضی پس از اخذ نوبت، در - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زمان مقرر به دفتر تعیین شده مراجعه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ننماید، حداکثر تا 4 روز مجاز به نوبت گیری مجدد نیست.

همچنین توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست:

  • در صورت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فراموش کردن کد رهگیری از طریق صفحه اصلی سامانه کارت هوشمند ملی، انتخاب گزینه بازیابی کد رهگیری - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از پنل سمت راست صفحه و در اختیار داشتن شماره ملی و تاریخ تولد می توانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید.
  •  اگر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پیش از این ثبت نام کرده‌ اید ولی پرداخت آن را انجام نداده‌ اید باید از طریق لینک «ویرایش ثبت‌ نام قبلی» اقدام کنید و بعد از وارد کردن شماره ملی و تاریخ تولد وارد فرم خود شده و سپس با کلیک روی دکمه «ثبت نام نهایی» وارد صفحه پرداخت شوید.

در نهایت پیش ثبت نام اینترنتی کارت هوشمند ملی شما پایان می پذیرد و باید در زمان معین شده به دفتر مورد نظر مراجعه و مراحل دریافت کارت هوشمند ملی خود را تکمیل نمایید.

مجددا تأکید می کنیم که اگر در حین تکمیل فرم پیش ثبت نام کارت هوشمند ملی متوجه اشتباه تایپی شدید، حتما از گزینه ویرایش استفاده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده و اشتباه خود را - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصحیح کنید.

همچنین متقاضیان قادر هستند با انتخاب گزینه مشاهده وضعیت از طریق پنل سمت راست در صفحه اصلی سامانه کارت هوشمند ملی و وارد کردن شماره ملی و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاریخ تولد خود از وضعیت درخواست شان مطلع شوند. دریافت کارت هوشمند ملی برای تمام شهروندان ایرانی الزامی است، پس توصیه می کنیم هر چه زودتر اقدام کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone