تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43484.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

«نخستین ربات وکیل جهان» در آمریکا آغاز به کار کرد

به تازگی چت باتی رایگان در ایالات متحده شروع به کار کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، مشاوره حقوقی رایگان به کاربران می دهد. این چت بات پس از کسب موفقیت در نیویورک، سیاتل ...

به تازگی چت باتی رایگان در ایالات متحده شروع به کار کرده که با استفاده از هوش مصنوعی، مشاوره حقوقی رایگان به کاربران می دهد. این چت بات پس از کسب موفقیت در نیویورک، سیاتل و بریتانیا، حالا در تمام 50 ایالت آمریکا در دسترس قرار دارد. جاشوا براودر، سازنده چت بات مورد اشاره، ابداع خود را «نخستین ربات وکیل جهان» می نامد و تخمین زده این بات طی 2 سال گذشته، به مردم کمک کرده تا از 375 هزار تخلف مربوط به پارک اتومبیل تبرئه شوند.

براودر یکی از دانشجویان تازه وارد دانشگاه استنفورد است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - گوید امکان دارد چت باتش با پیامدهای قانونی از سوی دولت مواجه شود اما وی بیشتر نگران رقابت با وکلا است. «صنعت حقوق، صنعتی 200 میلیارد دلاری است اما من از رایگان کردن مشاوره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - حقوقی هیجان زده ام.» براودر ادامه می دهد: «برخی از بزرگ ترین شرکت های حقوقی نمی توانند از این مسئله خوشحال باشند.»

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

براودر باور دارد که چت بات او می تواند باعث صرفه جویی در پول و وقت مقامات دولتی شود. وی در واقع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عقیده دارد که دولت پول زیادی را صرف استخدام اشخاص می کند که حکم تجدید نظر را می خوانند. در حالی که چت بات DoNotPay می تواند همین حکم را به صورت واضح و آسان و در قالب متونی خوانا ارائه دهد.

براودر توسعه این بات را به تنهایی آغاز کرد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اما به مرور زمان در زمینه تشخیص قوانین متفاوت هر ایالت با مشکلات مواجه شد و به کمک وکلای داوطلب که نیمه وقت کار می کردند، موانع را از پیش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - روی برداشت. کاربر می تواند در هزار دسته بندی مختلف، سوالات حقوقی خود را مطرح کرده و بسته به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - لوکیشن و قوانین محلی، پاسخ مورد نیاز را دریافت نماید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone