تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43486.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های جدید سامسونگ با چیپست های اسنپدراگون 840 و 845 در گیک بنچ رؤیت شدند

به نظر می رسد که سامسونگ جز گلکسی نوت 8، دو تلفن همراه دیگر با چیپ های اسنپدراگون 840 و 845 نیز آماده کرده و می خواهد به زودی از آن ها رونمایی کند؛ موبایل ...

به نظر می رسد که سامسونگ جز گلکسی نوت 8، دو تلفن همراه دیگر با چیپ های اسنپدراگون 840 و 845 نیز آماده کرده و می خواهد به زودی از آن ها - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رونمایی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند؛ موبایل هایی که هنوز نام رسمیشان مشخص نیست اما با اسم رمز SM-G9600 و SM-G9650 شناخته می شوند.

با توجه به مشخصات ثبت شده در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیک بنچ، SM-G9600 - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 840 با سرعت کلاک 1.77 گیگاهرتز دارد. علت اطمینان منابع از وجود این چیپ، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نامگذاری مادربورد دستگاه است که sdm840 اعلام شده. اسنپدراگون 840 مدل ارتقا یافته اسنپدراگون 820 با هسته پردازشی و مودم قوی تر است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همچنین انتظار می رود که این اسمارتفون همراه با 4 گیگابایت رم و اندروید 7.1.2 نوقا عرضه شود. در مورد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دوربین، نمایشگر و دیگر ویژگی های این موبایل اما اطلاعاتی در دسترس نیست.

موبایل دوم با اسم SM-G9650 اما چیپست اسنپدراگون 845 را روی خود دارد که در حالت تک هسته ای امتیاز 1819 و در حالت چند هسته ای امتیاز 4494 را از آن خود کرده.

گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هر دو اسنپدراگون 835 دارند و اگرچه در حالت تک هسته ای امتیازی تقریبا مشابه SM-G9650 کسب کرده اند اما در حالت چند هسته ای امتیاز آن ها به 6 هزار می رسد که تفاوت بسیاری است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بنابراین مشخص می شود که با پرچمدار جدیدی طرف نیستیم (با توجه به زمان بندی، طبیعی هم هست). در حال حاضر بسیاری معتقدند که SM-G9600 و SM-G9650 در اصل گلکسی اس 8 لایت و گلکسی اس 8 پلاس لایت هستند که با قیمت کمتر قرار است ارائه شوند.

آیا این دو موبایل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در کنار گلکسی نوت 8 معرفی می شوند یا باید کمی بیشتر منتظر بمانیم و در نمایشگاه IFA 2017 منتظر آن باشیم؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمین رخ نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
تعمیرچی آیا منطقه روستای سردرود تبریز آذربایجان شرقی خدمات داره
پاسخ: بله در روستای سردرود تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر مهرافشان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ روستای سردرود تبریز آذربایجان شرقی تعمیرات دارید
پاسخ: بله در روستای سردرود تبریز شهر آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone