🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43460.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل داکس حالا از انتخاب هوشمند نوشته ها در اندروید O پشتیبانی می کند

طی کنفرانس Google I/O که چندی پیش برگزار گردید، قابلیت های جالبی برای اندروید O (با عنوان احتمالی Oreo) معرفی شد. از جمله این قابلیت ها می توان به Smart Text Selection یا انتخاب هوشمند نوشته ...

طی کنفرانس Google I/O که چندی پیش برگزار گردید، قابلیت های جالبی برای اندروید O (با عنوان احتمالی Oreo) معرفی شد. از جمله این قابلیت ها می توان به Smart Text Selection یا انتخاب هوشمند نوشته ها اشاره کرد.

انتخاب دستی نوشته ها در صفحات لمسی کار راحتی نیست، اما قابلیتی که از آن صحبت می کنیم می خواهد که فقط با یک دابل تپ ساده، تمام نوشته هایی که لازم دارید را به طور هوشمند انتخاب نماید. گوگل داکس یکی از اولین اپلیکیشن هایی بوده که این قابلیت را به خدمت گرفته، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و اگر نسخه بتای اندروید O را نصب کرده باشید می توانید همین حالا آن را تجربه کنید.

قابلیت انتخاب هوشمند نوشته ها بر اساس یادگیری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ماشینی کار می کند

قابلیت انتخاب - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هوشمند نوشته ها بر اساس یادگیری ماشینی کار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می کند تا بتواند اطلاعات مورد نیاز شما هنگام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دابل تپ کردن را تشخیص بدهد. این خصوصیت ویژه پس از انتخاب نوشته - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ها می تواند در کنار کپی و پیست، گزینه هایی مثل تماس با شماره های تلفن یا وارد کردن یک آدرس در گوگل مپس را نیز به شما ارائه نماید.

چنین خصوصیت ارزشمندی  ضمن این که می تواند جلوی اتلاف وقت تان را بگیرد، یکی از کاربردهای فوق العاده موثر یادگیری ماشینی را هم به نمایش گذاشته است. قابلیت جدید گوگل داکس را می توانید در تصویر GIF پایین مشاهده نمایید:

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

برای دانلود آخرین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - نسخه گوگل داکس می توانید همین حالا به پلی استور مراجعه کنید. البته به فایل APK این نسخه نیز می توانید از وبسایت APKMirror دسترسی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - داشته باشید.

یک بار دیگر یادآوری می کنیم که برای تجربه قابلیت انتخاب - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هوشمند نوشته ها ضروریست که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یکی از نسخه های پیش نمایش اندروید O را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - روی موبایل یا تبلت خود نصب کرده باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone