تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43483.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسکایپ چند قابلیت از قلم افتاده در آپدیت قبلی را به نسخه جدید اپلیکیشن اضافه کرد

همانطور که می دانید مایکروسافت ماه گذشته با ارائه یک به روز رسانی بزرگ، پیام رسان قدیمی و پرطرفدار خود اسکایپ را به طور کامل دگرگون کرد. در آخرین آپدیت اسکایپ شاهد رابط کاربری کاملا جدیدی ...

همانطور که می دانید مایکروسافت ماه گذشته با ارائه یک به روز رسانی بزرگ، پیام رسان قدیمی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و پرطرفدار خود اسکایپ را به طور - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کامل دگرگون کرد. در آخرین آپدیت اسکایپ شاهد رابط کاربری کاملا جدیدی هستید، و قابلیت هایی را مشاهده می کنید که امکانات اجتماعی اسکایپ را نسبت به گذشته ارتقاء داده اند.

اما در راستای همین تغییر و تحولات اساسی ظاهرا تیم اسکایپ فراموش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کرده که برخی قابلیت های پیش فرض اپلیکیشن را در نسخه جدید بگنجاند، و همین موضوع نارضایتی کاربران را برانگیخته است. به همین خاطر مایکروسافت تصمیم گرفته که برخی قابلیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های از قلم افتاده در به روز رسانی قبلی را با ارائه نسخه ای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جدید به اسکایپ باز گرداند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اولین قابلیت امکان مشاهده وضعیت فعالیت کاربران در صفحه خانه است، تا با یک نظر و بدون نیاز به باز کردن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - پروفایل هر فرد متوجه شوید که کدام مخاطبین آنلاین هستند و کدام مخاطبین خیر. همچنین امکان اشتراک گذاری چت های اسکایپ که در به روز رسانی قبلی حضور نداشت هم مجددا به نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن اضافه شده است.

مایکروسافت تصمیم گرفته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که برخی قابلیت های از قلم افتاده در آپدیت قبلی را به اسکایپ باز گرداند.

تیم اسکایپ به جز برگرداندن قابلیت های قدیمی، به نسخه جدید چند تم و رنگ جدید نیز اضافه کرده تا کاربران گزینه های شخصی سازی بیشتری در اختیار داشته باشند. مضاف بر این رابط کاربری هم مجددا به روز رسانی شده تا دسترسی به مکالمات و جابجایی در محیط اپ راحت تر از همیشه صورت بگیرد.

و در انتها برخی مشکلات و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - باگ هایی که موجب اختلال در پاک کردن مخاطبین و مکالمات و همچنین اشکال در مالتی تسکینگ و ارسال نوتیفیکیشن ها می شد هم در نسخه جدید برطرف شده است.

رفع - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تمامی مشکلاتی که گفتیم نشانه ای است از این که مایکروسافت به حرف ها و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شکایات کاربرانش توجه می کند. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آخرین نسخه اسکایپ را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone