🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  3. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  4. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43452.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بدافزار اندرویدی GhostCtrl می تواند کنترل کامل موبایل را در دست بگیرد

بدافزارهای اندرویدی، عضو جدیدی را به خانواده خود راه داده اند که GhostCtrl نام دارد. این بدافزار می تواند به صورت مخفیانه اقدام به ضبط صدا و تصویر از طریق دستگاه کاربر نموده و حتی ...

بدافزارهای اندرویدی، عضو جدیدی را به خانواده خود راه داده اند که GhostCtrl نام دارد. این بدافزار می تواند به صورت مخفیانه اقدام به ضبط صدا و تصویر از طریق دستگاه کاربر نموده و حتی کنترل برخی عملیات حیاتی موبایل را در دست بگیرد، بدون - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اینکه نشانه ای از خودش بر جای بگذارد.

GhostCtrl به کِرم RETADUP مرتبط است که اخیراً به برخی سیستم های بیمارستانی حمله کرده و نسخه ای از بدافزار تجاری OmniRAT به شمار می رود. سه نسخه متفاوت بدافزار جدید، هرکدام عملکرد متفاوتی دارند؛ یکی از آنها اطلاعات شخصی را به سرقت می برد، دومی بیشتر به کنترل کامل دستگاه علاقه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مند است، و - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سومین نسخه هم هر دو حالت فوق - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - را با هم ترکیب کرده تا به یکی از پیچیده ترین بدافزارهای اندرویدی تبدیل گردد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بدافزار OmniRAT - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - در سال 2015 معرفی شد و در اختیار هکرهای علاقه مند قرار گرفت. زمانی که کد منبع این بدافزار را خریداری کنید، می توانید به هر شکل که می خواهید آن را تغییر دهید و حتی پروژه جدیدی را بر پایه آن آغاز نمایید. به همین دلیل در کد GhostCtrl به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شکل آشکار به OmniRAT - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشاره شده است.

زمانی که پکیج آلوده به GhostCtrl دانلود شود، اعلان های نصب به صورت پی در پی نمایش داده می شوند تا کاربر بالاخره یکی از آنها را قبول کند. البته با ریست کردن دستگاه می توانید - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از نصب آن جلوگیری به عمل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آورید. پس از نصب، کاربر با رابط اصلی اپلیکیشن مواجه می شود، اما عملیات جاسوسی پشت پرده صورت می گیرد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

بدافزار GhostCtrl تقریباً هر اطلاعاتی که درون دستگاه وجود داشته باشد را به سرقت می برد و حتی می تواند پیام های SMS را بدون دخالت کاربر ارسال یا حذف نماید. بدافزار فوق با سرور مختص خودش در ارتباط بوده و به مرور، قابلیت های پیشرفته تری را به دست می آورد. اگر این برنامه بتواند به ریشه (روت) دسترسی پیدا کند، دیگر هیچ راهی برای حذف آن وجود نخواهد داشت، مگر اینکه موبایل را به طور کامل فلش کنید.

گفتنیست بدافزار مورد بحث خودش را به شکل اپلیکیشن های معروف مانند واتس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اپ یا پوکمون گو جا می زند، ولی هنوز هیچ نشانه ای مبنی بر آلودگی اپلیکیشن های پلی استور به GhostCtrl - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به دست نیامده. بنابراین بهتر است تا جای ممکن نسبت به دریافت برنامه ها از منبعی به جز استور اصلی گوگل خودداری نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone