🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد جاروبرقی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایراد در برد، خرابی محفظه سیم جمع کن یا شکستن دنده های آن ممکن است باعث ایجاد این اتفاق شود.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43448.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش ها از افزایش بی سابقه بدافزارهای سیستم عامل iOS خبر می دهند

تازه ترین گزارش در زمینه تهدیدهای امنیتی موبایل نشان می دهد تعداد بدافزارهای سیستم عامل iOS با سرعت بسیار بیشتری در مقایسه با دستگاه های اندرویدی افزایش می یابد. شرکت Skycure که یکی از پیشگامان ...

تازه ترین گزارش در زمینه تهدیدهای امنیتی موبایل نشان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می دهد تعداد بدافزارهای سیستم عامل iOS با سرعت بسیار بیشتری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در مقایسه با دستگاه های اندرویدی افزایش می یابد. شرکت Skycure که یکی از پیشگامان حوزه امنیت موبایل به شمار می رود، در گزارش اخیر خود اطلاعات جدیدی را در مورد آسیب پذیری های iOS طی دهه گذشته ارائه کرده است.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

این شرکت معتقد است اپل با توسعه فرهنگ BYOD (استفاده از کامپیوتر و موبایل شخصی در محل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - کار) بهره وری کارکنان را افزایش داده، اما - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - در مقابل باعث شده تا محصولات مبتنی بر iOS به هدف اصلی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هکرها تبدیل گردند.

تعداد بدافزارهای iOS طی 9 ماه گذشته 3 - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - برابر افزایش یافته - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است

البته تعداد بدافزارها را نمی توان معیار ناامنی یک پلتفرم تلقی کرد، اما بر اساس آن می توان سطح تلاش هکرها برای نفوذ به سیستم عامل مورد بحث را برآورد نمود. Skycure می گوید تعداد حملات به iOS به قدری زیاد شده که شرکت ها به هیچ وجه در برابر آن ایمن نیستند. درصد دستگاه های مبتنی بر iOS مورد استفاده در شرکت ها که به نوعی بدافزار آلوده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هستند، از سه ماهه سوم سال 2016 تاکنون به بیش از 3 برابر افزایش یافته است، در حالی که این رقم برای سیستم عامل اندروید در مدت مشابه، تقریباً ثابت بوده یا کاهش یافته.

ظاهراً بسته های امنیتی گوگل - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که به صورت ماهیانه به دست کاربران می رسد، یکی از مهم ترین عوامل ایمن سازی اندروید به شمار می رود و مانع از فعالیت بدافزار ها و به خصوص باج - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افزارها می شود، در حالی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که این شیوه به روز رسانی در سیستم عامل iOS مرسوم نیست.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

گفتنیست گزارش امنیت موبایل Skycure اطلاعات به دست آمده از سرتاسر جهان را در بر می گیرد و بر اساس میلیون ها مورد تست امنیتی در بازه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - زمانی ژانویه تا مارس 2017 تدوین شده است. این شرکت بیش از 1 میلیون اپلیکیشن و بالغ بر 1.5 میلیون شبکه را در هر سال مورد تجزیه و تحلیل قرار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می دهد و مشتریان شخصی یا سازمانی را نسبت به سطح امنیت شان آگاه می سازد.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone