🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43451.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با ارائه قابلیت هایی امنیتی برای مسدود کردن اپ های تأیید نشده تلاش می کند

پس از افتضاحی که ایمیل های فیشینگ گوگل داکس به بار آوردند، گوگل همواره در تلاش بوده تا به سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف خود قابلیت های امنیتی جدیدی اضافه کند. از جمله اقداماتی که ...

پس از افتضاحی که ایمیل های فیشینگ گوگل داکس به بار آوردند، گوگل همواره در تلاش بوده تا به سرویس ها و اپلیکیشن های مختلف خود قابلیت های امنیتی جدیدی اضافه کند. از جمله اقداماتی که گوگل تا کنون انجام داده می توان به محافظت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بهتر از حساب های جیمیل و امکان ساخت لیست سفید از اپلیکیشن ها برای کاربران Gsuite اشاره کرد.

اما در ادامه این تدابیر امنیتی، حالا نوبت به اپلیکیشن هایی رسیده که در سیستم بازبینی اپلیکیشن های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گوگل مورد تأیید قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نگرفته اند. گوگل از این پس با نمایش یک پنجره هشدار کاربران را بابت خطر نصب چنین اپلیکیشن هایی آگاه می کند.

اقدام گوگل موضوع چندان جدیدی نیست. اپل مدت هاست که اپلیکیشن های OS X را تحت فرآیندی به نام Gatekeeper تأیید می کند، و مایکروسافت هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای مسدود سازی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های ویندوز 10 که در استور اختصاصی اش نیستند برنامه ویژه ای دارد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

به گزارش تک کرانچ، وقتی که به اپلیکیشن تأیید نشده ای بر بخورید گوگل با ارسال یک نوتیفیکیشن شما را از احتمال آلوده بودن آن آگاه می کند. از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این قسمت به بعد انتخاب به دست خود شماست که اپلیکیشن را نصب کنید - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - یا خیر. همچنین اشاره به این نکته بد نیست که در پنجره هشدار گوگل شاهد عنوان اپلیکیشن و نام توسعه دهنده آن نیز خواهید بود، تا بدین شکل از حملات فیشینگ در امان بمانید.

وزلی چان و ناوین آگراوال از گوگل با انتشار یک پست وبلاگی، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اقدام اخیر کمپانی را این گونه توضیح می دهند: "ما - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - در تلاش هستیم که اکوسیستم سالمی را برای کاربران و توسعه دهندگان پرورش دهیم. این پیام های هشدار جدید کاربران را به طور خودکار را از - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - خطر آگاه می سازند، و به آنان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این امکان را می دهند که برای حفاظت از اطلاعات خود آگاهانه تصمیم بگیرند. همچنین تست و توسعه اپلیکیشن ها برای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - توسعه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دهندگان نیز آسان تر می شود".

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone