🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  2. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43450.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام و مدیاتک، تولید کنندگان اصلی چیپست موبایل در سال 2017 هستند

کارشناسان می گویند بازار چیپست های موبایل در سال 2017 همچنان تحت سلطه کوالکام، مدیاتک و Spreadtrum قرار خواهد داشت. امسال نیز همچون گذشته، کوالکام مغز متفکر پرچمداران را تأمین می کند، مدیاتک به میان ...

کارشناسان می گویند بازار چیپست های موبایل در سال 2017 همچنان تحت سلطه کوالکام، مدیاتک و Spreadtrum قرار خواهد داشت. امسال نیز همچون گذشته، کوالکام مغز متفکر پرچمداران را تأمین می کند، مدیاتک به میان رده ها می پردازد، و Spreadtrum هم بخش اقتصادی بازار را زیر نظر خواهد داشت.

کوالکام طی ماه های - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اخیر جایگاه خود را به عنوان برترین تولید کننده چیپ مجتمع موبایل مستحکم تر کرده و می بینیم شرکت های چینی نظیر اوپو، ویوو و شیائومی هم از چیپست اسنپدراگون 835 در جدیدترین محصولاتشان استفاده کرده اند. پیش از این، تولید کنندگان چینی به SoC های رده بالای مدیاتک توجه ویژه ای داشتند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

دلیل اقبال چینی ها به شرکت آمریکایی کوالکام، ناتوانی مدیاتک در تولید چیپست های مجهز به مودم LTE Cat. 10 عنوان شده است. این مودم ها، سالهاست که در چیپست های اسنپدراگون حضور دارند و سرعت دانلود و آپلود بالاتری را در کنار پشتیبانی از آنتن های MIMO برای کاربر فراهم می سازند.

در مجموع، این عوامل باعث شده تا حاشیه سود ناخالص مدیاتک طی 12 ماه گذشته از 50 درصد به حدود 35 درصد کاهش پیدا کند. با این حال، انتظار می رود عرضه چیپست حرفه ای هلیو X30 و چیپ مخصوص دستیارهای صوتی این کمپانی، دوباره آنها را به درآمد و سود مناسبی برساند. در حال حاضر شرکت هایی نظیر علی بابا، گوگل و آمازون از جیپست - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - MT8516 مدیاتک در اسپیکرهای هوشمندشان استفاده می کنند و تقاضا برای این سخت افزار، هر روز بیشتر از قبل می شود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

گفتنیست شرکت چینی Spreadtrum به خاطر پلتفرم های موبایل ارزان قیمتش، بازار موبایل های اقتصادی را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در اختیار گرفته است. این کمپانی چیپ های مجتمع میان رده هم تولید می کند، اما هنوز به سطحی نرسیده که توان رقابت با بزرگانی همچون مدیاتک یا کولکام را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone