🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: موتور جاروبرقی با ایجاد فشار هوا باعث مکش آن می شود.
  5. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43461.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پروژه‌های شاتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد

صبح امروز (۲۷ تیر ماه) در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های شرکت شاتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد. در این مراسم وزیر ارتباطات سه پروژه این شرکت یعنی ...

صبح امروز (۲۷ تیر ماه) در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پروژه‌های شرکت شاتل در فاز سوم شبکه ملی اطلاعات افتتاح شد. در این مراسم وزیر ارتباطات سه پروژه این شرکت یعنی فیبرنوری (FTTC)، دیتاسنتر پشتیبان (DRP) و راه‌اندازی شبکه تلفن ثابت شاتل در مسکن مهر 5 استان فارس، قم، گیلان، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تهران و خراسان رضوی را افتتاح کرد.

«حسن شانه‌ساز زاده»، رییس هیات مدیره گروه شرکت‌های شاتل، در این مراسم ضمن ابزار خشنودی از همکاری 4 ساله وزارت ارتباطات با شرکت‌های خصوصی فعال در صنعت ICT گفت: «در 8 سال فعالیت ما در دولت نهم و دهم آن قدر با محدودیت و مشکل مواجه بودیم که در برهه‌ای از زمان به فکر خارج کردن سرمایه خود از بازار افتادیم. انتظار شرکت‌های PAP در صف دریافت پهنای باند، رسیدن میزان ضریب دسترسی اینترنت به 86 درصد، افزایش انحصار، افزایش قیمت و کاهش کیفیت قابل توجه اینترنت و... همه دست به دست هم داده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بودند تا ایران در بخش اینترنت در بدترین وضعیت ممکن خود قرار بگیرد.»

وی در ادامه عنوان کرد که در دولت یازدهم مسیر برای بسیاری از فعالان این صنعت مشخص شد تا - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جایی که حالا میزان دسترسی به شبکه به 99 درصد - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رسیده است و در بخش ترافیک داخلی و بین‌المللی ایران در جایگاه قابل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قبولی قرار داریم.

«احمدرضا نخجوانی»، مدیرعامل گروه شرکت‌های شاتل، نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص پروژه‌های شاتل بر بستر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شبکه ملی اطلاعات پرداخت. نخجوانی با اشاره به پروژه FTTC شاتل گفت:

«در حال حاضر یک سوم از خطوط تلفن کاربران کشور، کشش ارائه اینترنت با سرعت بیش از دو مگابیت بر ثانیه را ندارند به همین دلیل تنها راه خروج از این شرایط ایجاد زیرساخت ارتباطی بر بستر فیبرنوری و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کابل مسی و به عبارتی FTTC است. شاتل در همین راستا فاز اول پروژه FTTC خود را در 8 شهر اصلی در نظر گرفته است و در تلاشیم در فاز نخست این راه‌اندازی یک میلیون - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پورت با سرعت حداقل 50 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مگابیت بر ثانیه را به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مشترکان خود واگذار کند.»

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی
در این جلسه تست سرعت FTTC شاتل برای یکی از کاربران، 80 مگابیت بر - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ثانیه اندازه گیری شد.

براساس اظهارات مدیرعامل شاتل در یک سال آینده شاتل 20 هزار کابینت براساس تکنولوژی فیبر نوری را نصب خواهد کرد. احمدرضا نخجوانی همچنین با اشاره به پروژه دیتاسنتر پشتیبان شاتل افزود: «با افزایش میزان استفاده کاربران از اینترنت باید برنامه‌هایی نیز برای حفظ امنیت اطلاعات آن‌ها در نظر گرفته می‌شد. در نهایت شاتل دیتاسنتر پشتیبان خود را با حضور مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه‌اندازی کرد.» به گفته وی برای توجه به تولیدات داخلی نیز تجهیزات این دیتاسنتر توسط تولیدکنندگان داخلی تهیه شده است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

«محمود واعظی»، وزیر ارتباطات نیز بعد از افتتاح سه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پروژه ملی شرکت شاتل با اعلام این که شرکت‌های بخش‌خصوصی با سرویس‌های جدید خود بسیاری از محدودیت‌ها در بخش ارتباطی کشور را از بین برده‌اند گفت: «از ابتدا شروع به کار در وزارت ارتباطات دولت - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یازدهم هدف من و همکارانم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شکستن انحصار در حوزه ICT کشور بود. اولین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قدم برای این هدف نیز با تغییر پروانه شرکت‌های PAP و تبدیل آن به FCP اتفاق افتاد. حالا این شرکت‌ها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می‌توانند سرویس‌هایی را در اختیار کاربران بگذارند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که تا پیش از این تنها مخابرات امکان ارائه آن را داشت از جمله تلفن - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ثابت.»

واعظی در ادامه فعالیت 17 دارنده پروانه FCP را عاملی برای شکست انحصار و ایجاد رقابت برای ارائه سرویس باکیفیت و ارزان دانست و تاکید کرد پروژهایی که - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تا کنون توسط فعالان بخش خصوصی ICT افتتاح شد پازل‌هایی از شبکه ملی اطلاعات بودند که در نهایت می‌توانند - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به ارائه سرویس با کیفیت و محتوای مفید بر بستر این شبکه کمک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone