تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43488.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فونت Calibri مایکروسافت ممکن است سبب عزل نخست وزیر پاکستان شود

به نظر می رسد که دولت پاکستان به دردسر افتاده و یک فونت مایکروسافت مسبب این اتفاقات است. بازپرسان قضایی در حال حاضر مشغول بررسی دارایی و حساب های مالی نخست وزیر کشور و دخترش ...

به نظر می رسد که دولت پاکستان به دردسر افتاده و یک فونت مایکروسافت مسبب این اتفاقات است. بازپرسان قضایی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - حال حاضر مشغول بررسی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارایی و حساب های مالی نخست وزیر کشور و دخترش هستند (که احتمالا جایگزین پدرش خواهد بود) تا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ببینند که آن ها در خارج از کشور آیا دارایی اعلام نشده ای دارند یا خیر.

در بازرسی های اولیه، بازرسان به این نتیجه رسیدند که دختر نخست وزیر در حال پنهان کردن دارایی های خود است و به مدارکی هم دست یافتند. مریم نواز، دختر نواز شریف، نخست وزیر پاکستان در سال 2006 مدارکی را به ثبت رسانده که با فونت Calibri نوشته شده اند و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاملا هم قانونی به نظر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - می رسند.

پس مشکل چیست؟ فونت Calibri سال 2007 به صورت عمومی عرضه شد و زمان نوشتن این مدارک، چنین فونتی اصلا در دسترس عموم نبوده. فونت Calibri اوایل سال 2007 به صورت پیش فرض روی پاور پوینت، اکسل، آوت لوک و وورد پد مایکروسافت ارائه شد. با این حال، ورژن های ابتدایی تر آن در سال 2005 و 2004 نیز وجود داشتند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

این موضوعات سبب شده تا قانونی بودن سندهای مریم نواز زیر سوال برود و بسیاری او را متهم به رسوایی مالی بدانند و با - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - هشتگ #fontgate در این رابطه توییت کنند.

روزنامه پاکستانی انگلیسی زبان Dawn با لوکاس دی گروت، سازنده فونت Calibri تماس برقرار کرده و دی گروت در پاسخ به اینکه چه نظری دارد گفته: «چرا باید کسی از یک فونت کاملا ناشناخته - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای یک سند رسمی در سال 2006 استفاده کند؟»

این اولین بار نیست که شریف و خانواده اش تحت بررسی های قضایی قرار می گیرند. در اسناد تاریخی پاناما که سال پیش منتشر شد، نواز - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شریف، خانواده اش و بسیاری از مقامات دولت پاکستان نامشان ذکر شده بود اما هر بار، او موفق شده تا قضات را راضی کند.

تا به اینجای کار جرمی برای مریم نواز در نظر گرفته نشده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اما - تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اگر ثابت شود که او قانون را زیر پا گذاشته، احتمالا شاهد عزل نخست وزیر پاکستان از مقام خود باشیم.

- تعمیرات یخچال کنمور در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone