🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38836.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام و سامسونگ قرارداد اشتراک گذاری درازمدت فناوری امضا کردند

کمپانی کوالکام در بیانیه ای تازه خبر از گسترش همکاری های خود با سامسونگ، به عنوان یکی از شرکای تکنولوژیک اش داده است. این دو کمپانی قرارداد استراتژیک چند ساله ای را به امضا رسانده ...

کمپانی کوالکام در بیانیه ای تازه خبر از گسترش همکاری های خود با سامسونگ، به عنوان یکی از شرکای تکنولوژیک اش داده است. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - این دو کمپانی قرارداد استراتژیک چند ساله ای را به امضا رسانده اند و براساس آن، برخی از تکنولوژی های خود در زمینه دیوایس های موبایل را با یکدیگر به اشتراک می گذارند. مدیرعامل سامسونگ در بیانیه این کمپانی می گوید:

کوالکام از همکاری قدرتمندش با سامسونگ برای سالیان متمادی لذت برده است و ما خوشنودیم که اعلام کنیم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - از این پس ارتباط مان را از طریق قراردادی دوطرفه قدرتمندتر خواهیم کرد و کماکان یکی از تامین کنندگان کلیدی سامسونگ باقی خواهیم ماند.

قرارداد سامسونگ و کوالکام، اسمارت فون هایی مانند موبایل های سری گلکسی و نیز تجهیزات زیرساختی را شامل می شود. علاوه بر این، سامسونگ از پرونده قضایی کمیسیون مبادلات آزاد کره علیه کوالکام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - پا پس خواهید کشید که این کمپانی غول تولیدکننده چیپست را به حرکات تجاری غیرمنصفانه متهم کرده است.

اگرچه هیچ یک از دو کمپانی جزییات بیشتری درباره همکاری خود منتشر نکرده اند، گفته می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - شوند که سامسونگ و کوالکام به کمک یکدیگر به توسعه تکنولوژی های 5G خواهند پرداخت. ناگفته نماند که هفت روز پیش - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - نیز، کوالکام قراردادی برای تامین انحصاری قطعات مورد نیاز برخی کمپانی های چینی مانند اوپو، ویوو، شیائومی و لنوو را به امضا رسانده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone