🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38834.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ماهواره IMAGE ناسا پس از سیزده سال توسط یک منجم آماتور پیدا شد

ناسا یکی از ماهواره هایش که 13 سال قبل در فضا مفقود شده بود را پیدا کرد. این ماهواره که به اختصار «ایمیج» (IMAGE) نام دارد در سال 2000 به فضا پرتاب شد تا برای ...

ناسا یکی از ماهواره هایش که 13 سال قبل در فضا مفقود شده بود را پیدا کرد. این - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ماهواره که به اختصار «ایمیج» (IMAGE) نام دارد در سال 2000 به فضا پرتاب شد تا برای نخستین بار، تصویربرداری جامعی از مگنتوسفر زمین انجام دهد. اگرچه مأموریت اصلی ماهواره IMAGE در سال 2002 به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پایان رسید، اما اواخر سال 2005 - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و در حین اجرای مأموریت ثانویه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارتباطش با زمین را از دست داد.

ناسا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در آن زمان، این ماهواره را مفقود اعلام کرد اما دانشمندان امیدوار بودند خورشید گرفتگی سال 2007 بتواند دوباره ارتباط ایمیج با زمین را برقرار سازد. این اتفاق هم نیفتاد و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مأموریت ماهواره مورد بحث رسماً به پایان رسید تا ابدیت را در سکوت محض فضای بیکران سپری کند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با این حال، اوایل ماه جاری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میلادی یک منجم آماتور توانست ایمیج را در آسمان ها شکار نماید.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
تصویر ماهواره IMAGE قبل از پرتاب در آرشیو ناسا

چند هفته طول کشید تا ناسا - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بتواند اطلاعات به دست آمده توسط این اخترشناس آماتور را تجزیه و تحلیل کند، چون سخت افزار ها و سیستم های نرم افزاری مورد استفاده در IMAGE در حال حاضر کاملاً منسوخ شده اند. - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آژانس فضایی مجبور شد از فرایند مهندسی معکوس برای دستیابی به نسخه های قدیمی نرم افزارها استفاده کند.

نهایتاً پس از تلاش فراوان، آزمایشگاه فیزیک کاربردی جان هاپکینز در مریلند آمریکا موفق به ارزیابی صحت داده ها شد و ناسا امروز تأیید کرد که ماهواره ایمیج زنده است. تیم تحقیقاتی این پروژه طی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هفته های آتی به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ارزیابی بیشتر وضعیت این ماهواره می پردازند تا مشخص شود که آیا تجهیزات علمی سوار شده روی ایمیج سالم مانده، و مهم تر از آن، این همه سال - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فضا چه کار می کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone