🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن جاروبرقی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی درسیم برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38833.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اتومبیل های خودران Waymo بهترین عملکرد را در بین خودروهای بدون راننده دارند

اتومبیل های خودران کمپانی Waymo در سال 2017 میلادی بالغ بر 3.2 میلیون کیلومتر را به صورت خودکار پیموده اند و از 25 شهر عبور کرده اند که مجموع مسافت طی شده توسط این اتومبیل ...

اتومبیل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - های خودران کمپانی Waymo در سال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - 2017 میلادی بالغ بر 3.2 میلیون کیلومتر را به صورت خودکار پیموده اند و از 25 شهر عبور کرده اند که مجموع مسافت طی شده توسط این اتومبیل ها را مجموعاً - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به بیش از 6.4 میلیون کیلومتر می رساند. Waymo تا امروز مشغول آزمایش اتومبیل های خودران خود بوده تا این وسائل نقلیه را طی سال جاری میلادی به ناوگان سرویس هم سفری آنلاین خود اضافه کند.

بنابر گزارش سالانه Waymo، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بالغ بر 566 کیلومتر از این مسافت، در ایالت کالیفرنیا و طی بازه زمانی دسامبر 2016 الی نوامبر 2017 پیموده شده است. در این مدت زمان، رانندگان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حاضر در اتومبیل های - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خودران 63 بار مجبور به مداخله شدند تا از بروز حادثه جلوگیری کنند؛ در این صورت، به ازای هر 9 هزار کیلومتر پیموده شده، یک بار نیاز به مداخله انسانی وجود داشته است.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اگرچه نرخ مداخله انسانی طی بازه زمانی 12 ماهه، با کاهش اندک 0.02 درصدی از 0.20 به 0.18 درصد رسیده و هنوز امکان بروز حادثه وجود دارد، این ارقام نشان می دهند که Waymo از رقبای خود بسیار جلوتر است. تا به این لحظه، Waymo بیشترین میزان آزمایش را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - روی اتومبیل های خودران خود انجام داده و به نظر می رسد تنها رقیب Waymo از این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نظر، جنرال موتورز باشد که اتومبیل هایش به ازای پیمودن هر 2018 کیلومتر، یک بار نیازمند مداخله انسانی هستند.

از میان دلایل ذکر شده برای این مداخلات انسانی، «حرکات ناخواسته اتومبیل» با 19 - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مورد، بیشترین سهم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را به خود اختصاص داده است. بعد از این - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نیز «تناقض در مشاهده» بیشترین سهم را با 16 مورد داشته است. در نهایت گفتنی است که اکثر این مداخلات انسانی، در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ماه های ابتدایی بازه زمانی 12 ماه اخیر صورت گرفته اند و این موضوع از بهبود چشمگیر تکنولوژی این اتومبیل های خودران در نیمه دوم 2017 حکایت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر امیر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام خوب هستید؟ جسارتا اطراف حاجی آباد شاهین شهر هم تعمیر جارو برقی پاناسونیک MC-CJ917 هم دارید؟
پاسخ: بله در حاجی آباد شهر شاهین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone