🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن جاروبرقی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  4. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38823.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کاهش سفارش تولید نمایشگر آیفون 10؛ تولید متوقف می شود؟

گزارش سه ماهه سال مالی 2018 که شامل بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2017 بود، در روز 13 بهمن ماه منتشر شد. پس از انتشار این گزارش تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرد ...

گزارش سه ماهه سال مالی 2018 که شامل بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2017 بود، در روز 13 بهمن ماه منتشر شد. پس از انتشار این گزارش تیم کوک مدیر عامل اپل اعلام کرد که «آیفون 10 فراتر از انتظارات - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ما ظاهر شده و پر - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - فروش ترین آیفون در تمام هفته های پس از عرضه در ماه نوامبر بوده است». با این حال گزارشی که به تازگی از «Business Korea» منتشر شده - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد احتمالاً اپل تولید این آیفون را در سال جاری میلادی متوقف خواهد کرد.

این وبسایت خبری کره جنوبی اعلام کرده که میزان سفارشات قطعات آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) به میزان غیر معمولی کاهش یافته. بر اساس این گزارش، سامسونگ که - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سازنده نمایشگرهای OLED مورد نیاز برای آیفون 10 است، از سوی اپل کاهش میزان تولید از 40 میلیون واحد نمایشگر به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 20 میلیون را برای دوره سه ماهه جاری میلادی دریافت کرده است.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

همچنین قرار است این میزان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در سه ماهه دوم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - سال جاری میلادی به - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 10 میلیون عدد کاهش پیدا کند و در نهایت میزان تولید پنل های - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر یاد شده در نیمه دوم سال 2018 به طور کامل متوقف شود. به گفته Business Korea از آنجایی که نمایشگر OLED آیفون 10 را تنها سامسونگ تولید می نماید، مسئله توقف تولید می تواند به معنی توقف تولید - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - آن در ماه های آتی باشد.

لازم به یادآوری است که این دو شرکت رقیب پیش از این بارها در پی شکایت های هر دو طرف در دادگاه ها حاضر شده اند و علی رغم - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینکه سامسونگ قطعاتی را برای اپل تولید می کند، ولی روابط چندان مناسبی با هم ندارند. به همین دلیل اگر در آینده تولید نمایشگرهای مورد نیاز اپل به هموطن کره ای سامسونگ، یعنی ال جی واگذار - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شود، چندان متعجب نخواهیم شد.

تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

در این صورت بر اساس گزارش ها، سامسونگ نیز راه کار دیگری - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را در - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پیش خواهد گرفت و قرار است نمایشگرهای خود را در اختیار سازندگان تلفن های هوشمند چینی قرار دهد. در این صورت تولید کنندگان تلفن هوشمند بیش از پیش خود را به نمایشگرهای با کیفیت آیفون 10 نزدیک خواهند کرد؛ اتفاقی که به لطف تأمین احتمالی نمایشگرهای OLED توسط سامسونگ خواهد افتاد.

همچنین بر اساس گزارشات قرار است در آینده آیفون های بعدی جایگزین آیفون 10 شوند. به نظر می رسد اپل قصد دارد یک مدل در سایز کوچک و یک مدل پلاس را به عنوان - تعمیرات جارو برقی ساینا در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسل بعدی جایگزین آیفون 10 نماید. به همین دلیل در نهایت تولید آیفون 10 متوقف خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone