🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات جاوبرقی چیست؟
    پاسخ: ترموستات برای تنظیم دمای موتو و دستگاه جاروبرقی می باشد.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر جاروبرقی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  5. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38835.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

اینتل به دنبال عرضه یک عینک واقعیت افزوده جدید در سال 2018 است

بنابر گزارش های تازه، کمپانی اینتل به دنبال تاسیس یک کمپانی اسپین آف فعال در حوزه واقعیت افزوده است و احتمالاً طی سال جاری میلادی، عینک هوشمند تازه ای به دست مصرف کنندگان خواهد رساند. ...

بنابر گزارش های تازه، کمپانی اینتل به دنبال تاسیس یک کمپانی اسپین آف فعال در حوزه واقعیت افزوده است و احتمالاً طی سال جاری میلادی، عینک هوشمند تازه ای به دست مصرف کنندگان خواهد رساند. خبرگزاری بلومبرگ در گزارش اخیر خود آورده که این کمپانی احتمالاً Vaunt نام می گیرد و عینک های واقعیت افزوده آن، با نام داخلی «Superlite» شناخته می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - شوند و تولیدشان برعهده تولیدکننده ای تایوانی به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - نام Quanta Computer خواهد بود.

این عینک ها ظاهراً از طریق بلوتوث با موبایل های هوشمند همگام سازی می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - شوند و سپس با استفاده از لیزر، اطلاعاتی را در میدان دید کاربر به نمایش در می آورند. گفته می شود این کمپانی جدید، میزبان برخی از کارمندان سابق Recon Instruments خواهد بود که در زمینه پوشیدنی های واقعیت افزوده فعالیت داشت و گرچه در سال 2015 از سوی اینتل خریداری شد، اما طی سال گذشته کارش به تعطیلی کشید.

اگر گزارش بلومبرگ صحت داشته باشد، این نخستین باری نخواهد بود که اینتل وارد این حوزه از تکنولوژی می شود. اینتل پیشتر در همکاری - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - با شرکت Daqri به دنبال عرضه هدستی واقعیت ترکیبی به نام پروژه ایلوی بود که البته به سرانجام نرسید و در سال 2017، برای همیشه کنار گذاشته شد.

علی رغم اطلاعات اندکی که در اختیار داریم، ایده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - عرضه عینکی هوشمند که توسط بازیگر بزرگی مانند اینتل حمایت می شود، قطعاً هیجان انگیز است. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - با این حال - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر سوادکوه استان مازندران - اینتل در این مسیر تنها نبوده و در گزارش ها می خوانیم که آمازون هم مشغول توسعه عینک هایی مبتنی بر دستیار صوتی الکسا است. از طرف دیگر، شرکت هایی مانند اپل، فیسبوک و گوگل به صورت عمومی اعلام کرده اند که روی واقعیت افزوده مبتنی بر موبایل متمرکز هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone