🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38820.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برگزاری نمایشگاه چیدمان تعاملی «جایی دیگر» با حمایت سامسونگ؛ تجربه‌ای بدیع با هدست‌های Gear VR

سامسونگ با ارائه هدست های واقعیت مجازی «Gear VR» تجربه استفاده از محتوای مرتبط با آن را برای کاربران روی موبایل ها فراهم آورد. یکی از مزایای این هدست ها نسبت به بسیاری از رقبا، ...

سامسونگ با ارائه هدست های واقعیت مجازی «Gear VR» تجربه استفاده از محتوای مرتبط با آن را برای کاربران روی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - موبایل ها فراهم آورد. یکی از مزایای این هدست ها نسبت به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - بسیاری از رقبا، بی سیم بودن آن است؛ به عبارت دیگر هدست های سامسونگ برخلاف برخی از نمونه ها که مبتنی بر کامپیوترهای قدرتمند هستند، نیازی به هیچگونه سیم اضافه ای ندارد و تنها با اتکا به تلفن هوشمند کار می کند. سامسونگ به منظور آشنایی دوستداران و علاقه‌مندان با محتوای واقعیت مجازی، نمایشگاهی را با همکاری بنیاد پژمان در کارخانه آرگو برگزار کرده. در ادامه توجه شما را به بیانیه این شرکت درباره رویداد یاد شده جلب می کنیم:

 

نمایشگاه چیدمان تعاملی واقعیت مجازی «جایی دیگر» با همکاری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - شرکت سامسونگ و بنیاد پژمان در کارخانه آرگو در حال برگزاری - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - است.

در این نمایشگاه آثار دو هنرمند کره‌ای و فرانسوی با استفاده از هدست‌های واقعیت‌ مجازی Gear VR سامسونگ به - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - نمایش درآمد تا دوستداران و علاقه‌مندان - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - طی مدت بیش از یک ماه و نیم با حضور در کارخانه آرگو از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - نزدیک با این هنر مدرن آشنا شوند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران

نمایشگاه چیدمان تعاملی «جایی دیگر» با کیوریتوری عماد آل‌ابراهیم و آثار هایون کوآن، فیلمساز کره‌ای-فرانسوی و بالتازار اوکسیتخ، هنرمند فرانسوی از روز ۸ دی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - ماه امسال آغاز - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - به کار کرد و تا ۲۰ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در این نمایشگاه که با حمایت سامسونگ برگزار شده از هدست‌های واقعیت مجازی Gear VR سامسونگ برای نمایش آثار و ایجاد تجربه‌ای کم‌نظیر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - بهره گرفته شده است. براساس اعلام برگزارکنندگان، آثار کوآن و اوکسیتخ با استفاده از واقعیت مجازی در تلاش برای خلق چشم‌اندازی شاعرانه بر پایه‌ی خاطرات انسانی، سعی در برقراری ارتباطی مستقیم و دو سویه بین مخاطب و اثر را دارند. مخاطبان با استفاده از - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - هدست‌های واقعیت مجازی در تجربه‌ای فردی و چندوجهی غوطه‌ور خواهند بود.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران

در این چیدمان تعاملی بازدیدکنندگان می‌توانند ۶ اثر متنوع از دو هنرمند منتخب نمایشگاه را تماشا کنند. آثاری که در قالب و فرمی جدید زندگی گذشته، حال و آینده بشر را روایت می‌کند. بهره‌مندی از هدست‌های Gear VR موجب شده تا مخاطبان تجربه‌ای فردی و زنده با آثار داشته باشند. در این نمایشگاه همچنین به کمک نمایش فیلم‌هایی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - مخاطبان با مراحل ساخت ویدئوهای VR بیشتر آشنا می‌شوند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران

این نمایشگاه که با حمایت شرکت سامسونگ برگزار شده تا ۲۰ بهمن ماه در کارخانه آرگو به نشانی خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ برگزار می‌شود. برای بازدید از نمایشگاه می‌توانید روزهای دوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ و در روزهای جمعه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به کارخانه آرگو مراجعه کنید.

درباره شرکت سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ الکترونیکس الهام‌بخش دنیا است و آینده را با ایده‌های نو و فناوری‌های خلاقانه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - و کاربردی اش شکل می‌دهد. حاصل خلاقیت و نوآوری بی‌وقفه سامسونگ، دگرگونی و ارائه تعریفی نوین در دنیای تلویزیون ها، گوشی های هوشمند، دستگاه‌های پوشیدنی، تبلت ها، دوربین‌ ها، - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر مازندران استان مازندران - لوازم دیجیتال، تجهیزات پزشکی، سیستم‌های شبکه و قطعات نیمه‌رسانا و نمایشگرهای حرفه‌ای است. برای اطلاعات بیشتر و دریافت آخرین اخبار، می‌توانید به وب‌سایت http://news.samsung.com  مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر انگبین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واای اخویا، خیلی راضی بودم از خدمات شرکت تعمیرچی. جارو برقی من ناسیونال LB2040 از کار افتاده بود و به خاطر شرایط کرونایی نمی‌تونستم برم سرویس تعمیر. با این حال، شرکت تعمیرچی با اینکه خیلی از شهر بودن، به منزل خودم دویدن و باعث شدن که جارو برقی من دوباره به کار خودش بازگردد. با این که لهجه من دقیقا جنوبی نیست، ولی مطمئنم که خدمات این شرکت رو به تمامی دوستان و آشنایانم پیشنهاد خواهم کرد. با تشکر از شما تعمیرچی



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone