🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور جاروبرقی میتوان به نوسانات برقی و مکش آب یا رطئوبت در جاروبرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38826.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

کشف یک آسیب پذیری جدید در ادوبی فلش پلیر

ادوبی فلش پلیر در سال های گذشته نگرانی های امنیتی زیاد را به همراه داشته و به دفعات مورد حمله مهاجمان قرار گرفته است. امروز هم یک باگ جدید در این نرم افزار پیدا شده ...

ادوبی فلش پلیر در سال های گذشته نگرانی های امنیتی زیاد را به همراه داشته و به دفعات مورد حمله مهاجمان قرار گرفته است. امروز هم یک باگ جدید در این نرم افزار پیدا شده که امکان اجرای کدها از راه دور (RCE) را در پلتفرم های مختلف فراهم می کند.

هنوز چندماه از انتشار خبر آسیب پذیری فلش پلیر در مایکروسافت ورد توسط «کسپرسکی لب» نگذشته که آسیب پذیری روز صفر جدید از راه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - رسیده است.

آسب پذیری نوع - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - صفر به معنی نفوذ از طریق حفره‌های موجود در نرم‌افزارها یا - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - برنامه‌های کاربردی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - است که توسعه‌دهندگان هنوز به آنها پی نبرده اند. به گفته مسئولان ادوبی همین حال هم مهاجمان در مقیاس محدودی از این آسیب پذیری علیه کاربران ویندوز سوء استفاده کرده اند.

این مشکل امنیتی توسط مرکز - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - مدیریت و پاسخ‌گویی به رخدادهای ایمنی کره جنوبی (CERT) کشف شده و جزئیات مربوط به آن نیز توسط «گروه تالوس» سیسکو انتشار یافته است. بر این اساس نسخه های زیر به این باگ آلوده شده اند:تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهانبه گفته محققان امنیتی این آسیب پذیری از طریق قرار دادن فایل SWF فلش در سند اکسل صورت می گیرد. در حملاتی که تاکنون صورت - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - گرفته باز کردن سند به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - دانلود و اجرای محتوای ROKRAT در رم دستگاه منجر می شود. این تروجان نوعی ابزار مدیریت از راه دور است که در پلتفرم - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - های ابری برای پردازش اسناد به کار برده می شود.

به گفته تالوس تیمی به نام «Group - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - 123» مسئول انتشار ROKRAT هستند اما نخستین بار است که از آن برای آسیب پذیری های روز صفر استفاده می کنند:

این گروه قبلا توانایی فنی محدود داشته و تاکنون از آسیب پذیری - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - های روز صفر استفاده نکرده اند، با این حال اقدامات اخیر حاکی از این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - است که توانایی های آنها تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و از تخصص و انگیزه بالا بهره می برند.

از آنجا که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - اطلاعات چندانی - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - قربانیان در دسترس نیست احتمال می رود که تنها افرادی خاص و با ارزش بالا مورد هدف قرار گرفته اند. ادوبی اعلام کرده که تا دو روز دیگر بروزرسانی هایی را بری رفع این مشکل منتشر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر خوانسار استان اصفهان - می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone