🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرطومی با لوله جاروبرقی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  2. سوال: علت کار نکردن سیم جمع کن در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: دلیل کم بودن قدرت جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38818.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

لیست ۵۰۰ سایت پربازدید ایرانی برای ترافیک نیم‌بها منسوخ است

طرح جدید اینترنت غیرحجمی با گلایه‌هایی از سوی کاربران مواجه است. شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت رقم مصرف منصفانه را بر اساس ترافیک داخلی اعلام می‌کنند و خبر می‌دهند که هزینه استفاده از سایت‌های پربازدید ایرانی ...

طرح جدید اینترنت غیرحجمی با گلایه‌هایی از سوی کاربران مواجه است. شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت رقم مصرف منصفانه را بر اساس ترافیک داخلی اعلام می‌کنند و خبر می‌دهند که هزینه استفاده از سایت‌های پربازدید ایرانی نصف - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - هزینه بازدید و استفاده از سایت‌های بین‌المللی را در بر خواهد داشت. این در حالیست - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - که اکنون تنها ۵۰۰ سایت ایرانی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ترافیک نیم‌بها دارند. وزیر ارتباطات امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به همین موضوع عنوان کرد که مکانیزم - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سایت‌های داخلی باید تغییر کند و استفاده از لیست ۵۰۰ سایت پربازدید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - نیم‌بها کردن ترافیک، منسوخ شده است.

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه رویداد «روز فناوری فضایی» خبر داد که در مصوبه ۲۶۶ اینترنت غیرحجمی، - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عنوان شده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - است که تمام ترافیک داخلی باید به شکل نیم‌بها محاسبه شود و ۵۰۰ سایت منتخب، برای گذشته است: «مکانیزم ۵۰۰ سایت از نظر ما منسوخ است و شرکت‌های اینترنتی موظف هستند تمام سایت‌هایی که در داخل کشور میزبانی می‌شود را به شکل نیم‌بها محاسبه کنند.»

وی خبر داد که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت باید - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تمام سایت‌هایی که ترافیک آنها به شکل نیم‌بها محاسبه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می‌شود را اطلاع‌رسانی کنند و همچنین خبر از ایجاد یک سامانه برای ثبت نام سایت‌ها در طرح ترافیک نیم‌بها داد: «سازمان فناوری پورتالی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را راه‌اندازی کرده است که دارندگان محتوا می‌توانند آی.پی و آدرس سایت خود را اعلام کنند تا پیگیری انجام شود.»

سامانه‌ای که امروز وزیر ارتباطات از آن خبر داد، اکنون با آدرس «http://icip.ito.gov.ir» در دسترس است و تولیدکنندگان محتوای داخلی می‌توانند با ثبت نام و ارائه آدرس آی.پی سایت خود، جز سایت‌هایی با ترافیک نیم‌بها قرار گیرند.

محمدجواد آذری جهرمی همچنین عنوان کرد که شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت با - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قرار دادن پیش‌فرض قیمت روی سرویس داخلی، این تصور - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - را به غلط برای کاربران جا انداخته‌اند که اینترنت با طرح جدید گران شده است: «این واقعیت نیست و سازمان - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - تنظیم مقررات نیز به شرکت‌های اینترنتی تذکر داده است که مصرف منصفانه باید بر اساس مبنای بین‌المللی اعلام شود، و سپس ترافیک داخل را نیم‌بها محاسبه کنند.»

او اعلام کرد که بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده، ۷۰ درصد کاربران از طرح اینترنت غیر - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - حجمی رضایت دارند و برای کاربرانی که به سرعت بالا و حجم پایین نیاز دارند نیز طرح‌هایی در حال بررسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone