🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32560.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر میت ۲۰ لایت از بریدگی نمایشگر حکایت دارد

هواوی یکی از نخستین شرکت هایی بود که با معرفی سری پی ۲۰ بریدگی نمایشگر را به محصولاتش آورد و این روند را با نوا 3i ادامه داد. ظاهرا این کمپانی بازخوردهای مناسبی از کاربرانش دریافت ...

هواوی یکی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - از نخستین شرکت هایی بود که با معرفی سری پی ۲۰ بریدگی نمایشگر را به - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - محصولاتش آورد و این روند را با نوا 3i ادامه داد. ظاهرا این کمپانی بازخوردهای مناسبی از کاربرانش دریافت کرده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - چرا که قصد دارد حداقل یکی از محصولات سری میت ۲۰ را هم به نمایشگر دارای بریدگی مزین کند.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

اخیرا تصاویری از میت ۲۰ لایت منتشر شده که در آن نمایشگر دارای بریدگی به چشم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - می خورد. اگرچه - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - این موبایل ارزان - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - ترین محصول سری پرچمدار پی ۲۰ است اما قیمت آن از نوا 3i سیصد یورویی بیشتر خواهد بود. قیمت پایه میت ۲۰ لایت از حدود ۴۰۰ یورو شروع شده و طبیعتا از سخت افزارهای قدرتمندتری بهره می برد که انتظار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - می رود شامل نمایشگر ۶.۳ اینچی با پنل LCD و رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، چیپست کایرین ۷۱۰ با کلاک ۲.۲ گیگاهرتز، ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باشد.

میت ۲۰ لایت از نظر تصویربرداری هم به لطف دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - ۲۰ و ۲ مگاپیکسلی حرف های زیادی برای گفتن دارد. دوربین سلفی بهره مند از دو سنسور ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق هم نوید ثبت تصاویر پرتره را به همراه خواهد داشت.تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان

از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی می توان به اندروید اوریو و باتری ۳۶۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. سخت افزارهای مذکور در بدنه ای شیشه ای با فریم فلزی قرار گرفته اند که در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - رنگ های مشکی و طلایی و با قیمت حدود  ۴۰۰ یورو به دست کاربران خواهد رسید.

عرضه میت ۲۰ لایت طی ماه جاری با مشخصات و قیمت مذکور آن را به رقیبی قدر در بازار میان رده های پرمیوم تبدیل کرده و به احتمال قریب به یقین با استقبال خریداران مواجه شود.

 

تماشا کنید: مقایسه هواوی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - میت 10 با سامسونگ گلکسی - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر چناران استان خراسان - +A8

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وانوشه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرچی آیا طرفای روستای گوه خالصه چناران سرویس میده
پاسخ: بله در روستای گوه خالصه شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone