🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: فن در بعضی از جارو برقی ها می باشد که باعث خنک بودن موتور می شود.
  2. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: با گرفتن آب یا رطوبت یا نوسانات برقی ممکن است قسمت الکترونیکی جاوبرقی خراب شود و بوی سوختنی ایجاد شود.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32557.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: امنیت تلگرام طلایی را تایید نمی‌کنیم؛ نامه رفع فیلتر توییتر بی‌پاسخ ماند

با وجود اینکه برخی مقامات حکومتی وزارت ارتباطات را متهم به همکاری و حمایت از نسخه های غیر رسمی تلگرام همچون هاتگرام و تلگرام طلایی کرده‌اند، وزیر ارتباطات بارها این موضوع را قویا تکذیب کرده ...

با وجود اینکه برخی مقامات حکومتی وزارت ارتباطات را متهم به همکاری و حمایت از نسخه های غیر رسمی تلگرام همچون هاتگرام و تلگرام طلایی کرده‌اند، وزیر ارتباطات بارها این موضوع را قویا تکذیب کرده و حالا ضمن تاکید دوباره بر این موضوع خبر داده که نمی‌توان امنیت تلگرام طلایی و هاتگرام را تایید کرد. او همچنین گفته که کارگروه تعیین مصادقی جرایم رایانه‌ای می‌تواند به موضوع فیلترینگ اپلیکیشن‌ها ورود کند و برای این کار منتظر جوابیه قوه قضاییه است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

«محمد جواد آذری - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - جهرمی» همچنین اعلام کرده که این وزارتخانه تصمیم گیر درباره فیلترینگ هاتگرام و تلگرام طلایی نیست و به مردم هشدار داده که در استفاده از این پیام رسان‌ها احتیاط - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - را رعایت کنند: «درباره امنیت آنها هنوز گزارش مستندی در دست نیست.» او در ادامه به لزوم ورود کارگروه تعیین مصادیق جرایم رایانه‌ای به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - موضوع فیلترینگ تاکید داشت:

« تصمیمات کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه ملی است اما تصمیمات بازپرس‌ها و قضات محلی هستند؛ درواقع حکم سراسری برای فیلتر یک نرم‌افزار ازسوی قوه‌قضاییه صادر نشده است.»

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

او با اشاره به عدم پاسخ نامه ارسالی ازسوی برخی از وزراء و نمایندگان مجلس به قوه‌قضاییه در رابطه با رفع فیلتر توییتر اعلام کرد که از دید قانونی نباید این دیدگاه باشد کهکارگروه تعیین مصادیق مجرمانه به موضوع فیلترینگ نمی‌تواند ورود کند:

«از دید ما کمیته تعیین مصادیق مجرمانه می‌تواند - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - به فیلتر یا عدم فیلتر اپلیکیشن‌ها ورود داشته باشد؛ هرچند این موضوع - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - حقوقی شده و ما منتظر پاسخ قوه قضاییه هستیم.»

پیش‌تر شش وزیر و دو نفر از نمایندگان مجلس عضو «کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه» با ارسال نامه‌ای برای دادستان کل کشور خواستار طرح موضوع رفع فیلتر توییتر در این کار گروه شدند که این نامه بی‌جواب مانده و همین عدم پاسخگویی باعث شده که وزیر ارتباطات خواستار اقدام مستقل کمیته در زمینه فیلترینگ اپلیکیشن‌ها شود؛ موضوعی که به بیان وی از نظر حقوقی امکان پذیر است.

تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران

البته در موضوعاتی همچون فیلترینگ تلگرام گفته شده بود که سازمان‌هایی بالاتر همچون شورای عالی امنیت - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - ملی در موضوع - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر کلاردشت استان مازندران - دخالت دارند

گفتنیست اکثر اعضای کمیته به جز دادستان کشور، فرمانده نیروی انتظامی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و رییس سازمان صدا و سیما موافق رفع فیلترینگ توییتر هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone