🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد استاتور چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  3. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایت 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32579.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رئیس سازمان فضایی ایران: پروژه ارسال انسان به فضا متوقف نیست

رییس سازمان فضایی کشور خبر داده است که اگرچه پروژه ارسال انسان به فضا متوقف نشده، اما برای تحقق این موضوع باید صبر بیشتری داشت. مرتضی براری در گفتگو با مهر عنوان کرده است که این ...

رییس سازمان فضایی کشور خبر داده است که اگرچه پروژه ارسال انسان به فضا متوقف نشده، اما برای تحقق این موضوع باید صبر بیشتری داشت.

مرتضی براری در گفتگو با مهر عنوان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرده است که این پروژه به عنوان یکی از زیر پروژه‌های نقشه‌راه فناوری فضایی کشور دیده شده؛ نقشه‌راهی که به گفته رییس سازمان فضایی کشور، برای سال ۱۴۰۴ ترسیم شده است. البته نکته قابل توجه، تامین منابع برای تحقق چنین پروژه‌ای است:

«در برنامه ششم توسعه، ۳۶۰۰ میلیارد تومان برای بخش - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - فضایی کشور بودجه دیده شده که ۹۰۰ میلیارد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - تومان از آن باید از منابع بخش خصوصی جذب شود. تلاش بر این است که بتوانیم در پروژه های فضایی از سرمایه گذاری بخش خصوصی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - استفاده کرده و این بخش را به سمت مشارکت در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - این پروژه ها ترغیب کنیم.»

براری خبر می‌دهد که پروژه اعزام انسان به فضا در حوزه اکتشافات فضایی دیده شده و ادامه آن مطابق با نقشه راه فناوری فضایی کشور، متناسب با منابعی خواهد بود که در اختیار این بخش قرار دارد: «نمی گوییم این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - پروژه اولویت ندارد اما - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - در این زمینه باید صبوری کنیم؛ این پروژه در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - برنامه وجود دارد اما مبتنی بر منابعی است که تخصیص داده می شود و باید بتوانیم این منابع را مدیریت کنیم.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان
میمونی که در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد و پروژ‌ه‌های بلند‌پروازانه‌اش برای سازمان فضایی ایران، به فضا ارسال شد.

پروژه اعزام انسان به فضا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - در دولت‌های - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - نهم و دهم بارها مطرح و برای آن هزینه شد. با این همه در ابتدای سال ۹۶، «محمد همایون صدر»، معاون توسعه کاربرد و خدمات فضایی سازمان فضایی ایران در حاشیه مراسمی اعلام کرده بود که ارسال انسان به فضا، هزینه‌ای ۱۵ الی ۲۰ میلیارد دلاری دارد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - و طی ۱۵ سال قابل انجام است. او در همین رابطه گفته بود: «چنین بودجه ای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - هیچگاه به چنین پروژه ای تخصیص داده نشد. همچنان که در ۴ سال قبل از - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - دولت یازدهم نیز از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مصوب فضایی تنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۸۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone