🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: لوله تلسکوپی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32568.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواپیمای خورشیدی زفیر رکورد طولانی ترین پرواز را شکست

هواپیمای مبتنی بر انرژی خورشیدی ایرباس رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف را شکست. هواپیمای زِفیر اس ( Zephyr S ) در 11 جولای (20 تیر ماه) از باند فرودگاهی در آریزونا برخواست و به مدت 25 ...

هواپیمای مبتنی بر انرژی خورشیدی ایرباس رکورد طولانی ترین پرواز بدون توقف را - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شکست.

هواپیمای زِفیر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اس ( Zephyr S ) در 11 جولای (20 تیر ماه) از باند فرودگاهی در آریزونا برخواست و به مدت 25 روز و 23 ساعت و 57 دقیقه به پرواز ادامه داد. سال ها پیش نسخه اولیه ای از زفیر اس توانسته بود به مدت 11 روز به پرواز مستمر ادامه دهد.

زفیر اس به پنل های خورشیدی مجهز شده که انرژی مورد نیاز برای چرخش دو موتور آن را فراهم می کنند. در شب ها نیز از انرژی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ذخیره شده در باتری ها استفاده می شود. به این ترتیب این هواپیمای بدون سرنشین برای پرواز تنها به نور خورشید وابسته است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بنا بر گزارش ایرباس زفیر اس به ارتفاع 70 هزار پایی دست یافته؛ میزانی که بالاتر از ارتفاع معمول ترافیک هوایی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است. تنها هواپیمای غیر نظامی که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در چنین ارتفاعی پرواز می کرد کنکورد بود و البته در بین هواپیماهای غیر نظامی هم تنها U2 و SR-71 Blackbird امکان پرواز در این ارتفاع را داشتند.

طول دو بال زفیر اس در مجموع 25 متر است. این هواپیما کمتر - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از 75 کیلوگرم وزن دارد و می تواند تا 5 برابر وزن خود را حمل کند. هواپیمای - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - خورشیدی ایرباس در کارخانه ای در فارنبورو انگلستان ساخته شده و از فیبرهایی به نازکی موی انسان تشکیل شده - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - است.

زفیر اس به گونه ای طراحی شده که برای مدت طولانی به پرواز ادامه دهد و در - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آینده هدف این است که - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای ماه ها در آسمان باقی بماند. به همین دلیل ایرباس از آن با عنوان «نه کاملاً هواپیما و نه کاملاً ماهواره» یاد می کند و در واقع لقب «شبه ماهواره» را به زفیر اس داده است.

تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

زفیر قرار است برای شرکت ها خدمات ماهواره ای را با قیمت ارسال ارزان تر نسبت به دیگر گزینه های فضایی - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - فراهم کند. اولین مشتری نیز از همین حالا مشخص است: وزارت دفاع بریتانیا.

بنا بر اعلام ایرباس، این هواپیمای خورشیدی می تواند در زمینه های متنوعی از جمله مأموریت های شناسایی، نظارت دریایی، مأموریت های گشت مرزی، ارتباطات، مدیریت بحران ها، امداد، نظارت بر آتش سوزی های گسترده و نشتی نفت کاربرد داشته - تعمیرات جارو برقی فلر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرند نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
وقت بخیر آیا پارک ساحلی و جنگلی آستانه اشرفیه اعزام نیرو دارید
پاسخ: بله در پارک ساحلی و جنگلی شهر آستانه اشرفیه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone